- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Korzystanie z internetowych wyszukiwarek połączeń

    Korzystanie z internetowych wyszukiwarek połączeń

    Wybierz swoją płeć

      Pytanie numer 1 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Podaj swój wiek

      Pytanie numer 2 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy używasz internetowych wyszukiwarek połączeń:

      Pytanie numer 3 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jesli zaznaczyłeś opcję Inne podaj jakie

      Pytanie numer 4 z 12



    Jak często używasz wyszukiwarek połączeń:

      Pytanie numer 5 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Z której wyszukiwarki połączeń korzystasz najczęściej?:

      Pytanie numer 6 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Dlaczego?

      Pytanie numer 7 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Czy pozyskujesz informacje dotyczące rozkładów jazdy/połączeń i środków komunikacji w inny sposób niż internetowy? Jeśli tak to w jaki sposób?

      Pytanie numer 8 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Czy drukujesz rozkłady jazdy? Jeśli tak to jakie?

      Pytanie numer 9 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Czy bardziej ufasz rozkładowi jazdy na przystanku/dworcu/lotnisku czy temu znalezionemu w internecie?

      Pytanie numer 10 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Od jak dawna korzystasz z wyszukiwarek połączeń?

      Pytanie numer 11 z 12



    Czy sadzisz, że za naszego zycia lub za życia następnego pokolenia informacje komunikacyjne pozyskiwane beda wylacznie droga internetową? - Uzasadnij

      Pytanie numer 12 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)






    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac