- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Ocena atrakcyjności turystycznej miasta Jedlina Zdrój oraz jej promocji.

    Badanie ankietowe do pracy magisterskiej na temat: \\\\\\\"Promocja produktu turystycznego na przykładzie Jedliny Zdrój\\\\\\\".

    Jest Pan/Pani:

      Pytanie numer 1 z 38  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy był/-a Pan/Pani kiedykolwiek wcześniej w Jedlinie Zdrój?

      Pytanie numer 2 z 38  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak często odwiedza Pan/Pani Jedlinę Zdrój?

      Pytanie numer 3 z 38  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Ile czasu zamierza Pan/Pani spędzić w Jedlinie Zdrój?

      Pytanie numer 4 z 38  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jeżeli zamierza Pan/Pani spędzić w Jedlinie Zdrój powyżej 1 doby, to gdzie planuje Pan/Pani nocować?

      Pytanie numer 5 z 38  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    W jakim celu odwiedza Pan/Pani Jedlinę Zdrój? (proszę zaznaczyć wszystkie prawidłowe odpowiedzi)

      Pytanie numer 6 z 38  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakim środkiem transportu przyjechał Pan/Pani do Jedliny Zdrój?

      Pytanie numer 7 z 38  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Proszę ocenić dostępność komunikacyjną Jedliny Zdrój

      Pytanie numer 8 z 38  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Proszę zaznaczyć najsłabsze Pana/Pani zdaniem strony dostępności komunikacyjnej

      Pytanie numer 9 z 38  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Co jest według Pana/Pani najważniejszą atrakcją turystyczną Jedliny Zdrój?

      Pytanie numer 10 z 38  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Proszę wymienić co najmniej 3 atrakcje turystyczne Jedliny Zdrój, o których Pan/Pani kiedykolwiek słyszał/-a

      Pytanie numer 11 z 38  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie imprezy/wydarzenia kojarzy Pan/Pani z Jedliny Zdrój? (proszę wymienić co najmniej 3)

      Pytanie numer 12 z 38  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy korzystał/-a Pan/Pani kiedykolwiek z usług uzdrowiskowych Jedliny Zdrój?

      Pytanie numer 13 z 38  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jeśli korzystał/a Pan/Pani z usług uzdrowiskowych, to co było ich głównym celem?

      Pytanie numer 14 z 38  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Proszę zaznaczyć atrakcje turystyczne Jedliny Zdrój, o których Pan/Pani kiedykolwiek słyszał/-a

      Pytanie numer 15 z 38  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Proszę zaznaczyć imprezy/wydarzenia, które Pan/Pani kojarzy z Jedliny Zdrój

      Pytanie numer 16 z 38  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy Pana/Pani zdaniem Jedlina Zdrój jest miejscowością atrakcyjną turystycznie?

      Pytanie numer 17 z 38  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie są Pana/Pani wrażenia związane z Jedliną Zdrój?

      Pytanie numer 18 z 38  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie znaczenie ma turystyka w rozwoju miasta Jedlina Zdrój według Pana/Pani?

      Pytanie numer 19 z 38  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Proszę wymienić co najmniej 3 formy promocji Jedliny Zdrój z jakimi spotkał się Pan/Pani kiedykolwiek?

      Pytanie numer 20 z 38  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Na co Pana/Pani zdaniem Jedlina Zdrój kładzie największy nacisk w promocji?

      Pytanie numer 21 z 38  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaki rodzaj turystyki jest Pana/Pani zdaniem najbardziej promowany?

      Pytanie numer 22 z 38  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Proszę zaznaczyć, z którymi formami promocji miasta Jedlina Zdrój spotkał/-a się Pan/Pani kiedykolwiek i z jaką częstotliwością?

      Pytanie numer 23 z 38  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      Ulotki promocyjne Foldery informacyjne Plakaty Reklama radiowa Reklama w TV Reklama w prasie Artykuły sponsorowane Strona internetowa Reklama w środkach transportu Inne
    Często
    Czasem
    Nigdy

    Czy stosowane środki promocji zachęcają do odwiedzenia Jedliny Zdrój?

      Pytanie numer 24 z 38  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy ilość materiałów promocyjnych jest wystarczająca?

      Pytanie numer 25 z 38  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy kiedykolwiek odwiedził/-a Pan/Pani oficjalną stronę internetową Jedliny Zdrój? (www.jedlinazdroj.com.pl)

      Pytanie numer 26 z 38  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jeżeli odwiedził/-a Pan/Pani stronę internetową, to jak oceni Pan/Pani tą stronę?

      Pytanie numer 27 z 38  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak oceni Pan/Pani promocję miasta Jedlina Zdrój?

      Pytanie numer 28 z 38  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak oceni Pan/Pani promocję miasta Jedlina Zdrój w porównaniu z pobliskim Szczawnem Zdrój?

      Pytanie numer 29 z 38  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Produkt turystyczny to wszystkie dobra i usługi nabywane przez konsumenta w związku z wyjazdem turystycznym (miejsca, atrakcje, infrastruktura turystyczna). W związku z tym, czy uważa Pan/Pani, że Jedlina Zdrój tworzy produkt turystyczny?

      Pytanie numer 30 z 38  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jeżeli uważa Pan/Pani, że Jedlina tworzy produkt turystyczny, to czy promuje go prawidłowo?

      Pytanie numer 31 z 38  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    W jaki sposób Jedlina mogłaby polepszyć swoją promocję? (proszę opisać w kilku słowach)

      Pytanie numer 32 z 38  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Płeć

      Pytanie numer 33 z 38  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wiek

      Pytanie numer 34 z 38  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wykształcenie

      Pytanie numer 35 z 38  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Status społeczny

      Pytanie numer 36 z 38  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Miejsce zamieszkania

      Pytanie numer 37 z 38  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Ulubiony sposób spędzania wolnego czasu?

      Pytanie numer 38 z 38  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac