- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Lobbing w oczach studentów AGH Kraków

    Poniższa ankieta ma na celu zbadanie wiedzy na temat lobbingu studentów krakowskiego AGH. Ankieta jest anonimowa i zawiera 8 krótkich pytań oraz pytania metryczkowe. Prosimy o wypełnienie wszystkich pytań. Pytania zamknięte są jednokrotnego wyboru, chyba, że zostało zaznaczone inaczej.Powodzenia i dziękujemy za poświęcenie swojego czasu oraz wypełnienie naszej ankiety!

    Wybierz swoją płeć

      Pytanie numer 1 z 13

    Wybierz miejsce zamieszkania

      Pytanie numer 2 z 13

    Miejsce zamieszkania

      Pytanie numer 3 z 13

    Rodziaj studiów

      Pytanie numer 4 z 13

    Wydział( wystraczy skrót np. Wydział Zarządzania -WZ)

      Pytanie numer 5 z 13



    1. Z czym kojarzy się Panu/Pani „lobbing”?

      Pytanie numer 6 z 13



    2. Czy lobbing jest zjawiskiem:

      Pytanie numer 7 z 13

    3. Jak oceniasz swoją wiedzę o lobbingu?

      Pytanie numer 8 z 13

    4. Z jakich źródeł czerpie Pan/Pani informację o lobbingu? ( Pytanie wielokrotnego wyboru)

      Pytanie numer 9 z 13

    5. Z jakimi grupami kojarzy się Panu/Pani lobbing? ( pytanie wielokrotnego wyboru)

      Pytanie numer 10 z 13

    6. W jakim stopniu lobbyści wpływają na pracę parlamentarzysty?

      Pytanie numer 11 z 13

    7. Gdzie według Pana/Pani najsilniej widoczny jest lobbing? (pytanie wielokrotnego wyboru)

      Pytanie numer 12 z 13

    8. Czy potrafi Pan/Pani podać przykład kampanii lobbingowej?(Jeśli tak to jakiej?)

      Pytanie numer 13 z 13






    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac