- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Wprowadzanie nowych usług przez kina w Polsce

    Badanie prowadzone na potrzeby realizacji projektu z przedmiotu badania marketingowe

    Podaj swój wiek

      Pytanie numer 1 z 8  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wybierz swoją płeć

      Pytanie numer 2 z 8  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Ile razy w miesiącu udajesz się na seanse kinowe?

      Pytanie numer 3 z 8



    Ile razy w miesiącu udajesz się do kina?

      Pytanie numer 4 z 8  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Jakimi kryteriami kierujesz się przy wyborze filmu?

      Pytanie numer 5 z 8

    Jakimi kryteriami kierujesz się przy wyborze kina ?

      Pytanie numer 6 z 8

    Czy byłabyś/byłbyś zainteresowany korzystaniem z poniżej wymienionych usług świadczonych przez kino?

      Pytanie numer 7 z 8

    Na które z poniżej wymienionych zmian w infrastrukturze kina zwróciłbyś/zwróciłabyś szczególną uwagę przy wyborze seansu w danym kinie?

      Pytanie numer 8 z 8




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac