- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Wpływ propagandy na wyniki wyborów prezydenckich.

    Ankieta jest częścią pracy licencjackiej pisanej na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Śląskiego. Ankieta jest anonimowa. Dziękuję za poświęcony czas.

    Wybierz swoją płeć

      Pytanie numer 1 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Podaj swój wiek

      Pytanie numer 2 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wybierz miejsce zamieszkania

      Pytanie numer 3 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Pytanie : pytania_zwiazane_z_praca

    Błąd przy wyborze pytania script 'pytania/szablony/pytania_zwiazane_z_praca.phtml' not found in path (/var/www/clients/client301/web3511/web/application/default/views/scripts/)

    Czy brał Pan/ Pani udzial w wyborach prezydenckich w 2010 roku?

      Pytanie numer 5 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Głosując na swojego kandydata zwracał Pan/ Pani uwagę na

      Pytanie numer 6 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy oglądał Pan/Pani przedwyborcze debaty telewizyjne

      Pytanie numer 7 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy oglądane debaty miały wpływ na wybór kandydata

      Pytanie numer 8 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wizerunek którego kandydata był dla Pana/Pani bardziej atrakcyjny

      Pytanie numer 9 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Który z kandydatów był dla Pana/Pani najbardziej wiarygodny

      Pytanie numer 10 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy kandydat prowadzący agresywną kampanię wyborczą wobec przeciwnika, może liczyć na

      Pytanie numer 11 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy Pana/Pani zdaniem pokazywanie kontrkandydata w złym świetle wpływa na

      Pytanie numer 12 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Które z mediów Pana/Pani zdaniem mają największy wpływ na manipulowanie informacjami o kandydatach

      Pytanie numer 13 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Które z mediów są Pana/Pani zdaniem najbardziej obiektywne w czasie kampanii wyborczej

      Pytanie numer 14 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy pana/Pani zdaniem sondaże przedwyborcze mają wpływ na pózniejsze decyzje wyborców

      Pytanie numer 15 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy Pana/Pani zdaniem katastrofa Smoleńska miała wpływ na wybór kandydata w czasie kampanii wyborczej

      Pytanie numer 16 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    W ostatnich wyborach prezydenckich oddał Pan/Pani swój głos na

      Pytanie numer 17 z 17  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac