- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Dotyczy: utworzenia nowego klubu fitness i siłowni w Łodzi

    Serdecznie Państwu dziękujemy , za pomoc w badaniu rynku, które jest nam niezbędne w celu oceny zapotrzebowania na uruchomienie nowej siłowni/klubu fitness w Łodzi. Wyniki zostaną wykorzystane do pracy zaliczeniowej z badań marketingowych studentów zarządzania w SWSPiZ w Łodzi. Prosimy o udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania. Dziękujemy za poświęcony dla nas czas.

    Czy uprawia Pan(i) sport?

      Pytanie numer 1 z 19  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    1. Jak często uprawia Pan(i) sport?

      Pytanie numer 2 z 19

    2. Od jak dawna korzysta Pan(i) z siłowni/klubu fitness?

      Pytanie numer 3 z 19

    3. W jakich godzinach najczęściej Pan(i) ćwiczy?

      Pytanie numer 4 z 19

    4. W jakim celu korzysta Pan(i) z siłowni/klubu fitness?

      Pytanie numer 5 z 19

    5. Z jakiego sprzętu korzysta Pan(i) podczas treningów?

      Pytanie numer 6 z 19

    6. Na jakie sporty walki uczęszczał(a)by Pan(i) w naszym klubie?

      Pytanie numer 7 z 19

    7. Czego oczekiwał(a)by Pan(i) od nowego klubu fitness?

      Pytanie numer 8 z 19

    8. Proszę wskazać sugerowaną lokalizację nowego klubu fitness

      Pytanie numer 9 z 19

    9. Jakie przyczyny mogłyby wpłynąć na Pana(i) decyzję o zmianie dotychczasowego klubu fitness/siłowni?

      Pytanie numer 10 z 19

    10. Jakie elementy uważa Pan(i) za ważne i potrzebne w klubie?

      Pytanie numer 11 z 19

    11. W jaki sposób najczęściej dostaje się Pan(i) do siłowni/klubu fitness?

      Pytanie numer 12 z 19

    12. Jeżeli nowy klub spełniałby oczekiwania, to jaką kwotę mógłby/mogłaby Pan(i) przeznaczyć na zajęcia?

      Pytanie numer 13 z 19

    13. Jaki sposób płatności Pan(i) preferuje?

      Pytanie numer 14 z 19

    14. Czy był(a)by Pan(i) zainteresowana wprowadzeniem indywidualnych kart magnetycznych dających możliwość korzystania we własnym zakresie z siłowni w godzinach nocnych po zamknięciu klubu?

      Pytanie numer 15 z 19

    15. Wykształcenie Pana(i)?

      Pytanie numer 16 z 19

    16. Do jakiej grupy zawodowej Pan(i) należy?

      Pytanie numer 17 z 19

    17. Wybierz swoją płeć

      Pytanie numer 18 z 19

    18. Proszę podać wiek

      Pytanie numer 19 z 19




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac