Badania ankietowe online: badania rynku, badania marketingowe.
65 tys.
respondentów w bazie
25 tys.
firm i instytucji
30 tys.
badań rocznie
Przypomnij hasło
Rejestracja
pl
de
Utwórz nową ankietę
Kształcenie integracyjne
Ankieta przeznaczona jest dla rodziców dzieci pełnosprawnych w celu uzyskania ich opinii na temat kształcenia integracyjnego.
Wiek
Pytanie numer
1
z 13
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
20 - 25
25 - 35
35 - 45
powyżej 45
Płeć
Pytanie numer
2
z 13
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
Kobieta
Mężczyzna
Miejsce zamieszkania
Pytanie numer
3
z 13
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
Wieś
Małe miasto do 50 tyś.
Średnie miasto 50 - 200 tyś.
Duże miasto 200 - 500 tyś.
Powyżej 500 tyś
Wykształcenie
Pytanie numer
4
z 13
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
Podstawowe
Zasadnicze zawodowe
Średnie
Policealne
Wyższe
Czy w swoim otoczeniu ma Pani / Pan kontakt z osobami niepełnosprawnymi?
Pytanie numer
5
z 13
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
Tak
Nie
Jaki jest Pani / Pana stosunek do osób niepełnosprawnych?
Pytanie numer
6
z 13
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
Bardzo dobry
Dobry
Obojętny
Zły
Co rozumie Pan / Pani pod pojęciem niepełnosprawności?
Pytanie numer
7
z 13
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
Brak całkowitej sprawności ruchowej
Zaburzone zmysły
Choroba psychiczna
Widoczne zniekształcenie ciała
Problem z funkcjonowaniem w społeczeństwie
Kombinację powyższych czynników
Inne? jakie?
Wpisz komentarz:
Czy kształcenie integracyjne powinno być powszechne?
Pytanie numer
8
z 13
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
Tak
Nie (dlaczego?)
Wpisz komentarz:
Jaką formę powinno przybierać kształcenie integracyjne?
Pytanie numer
9
z 13
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
Włączenie dzieci upośledzonych do zwykłych klas w szkołach masowych,
Specjalne klasy w zwykłych szkołach
\"Sąsiedzkie\" szkoły pomocnicze
Specjalne szkoły, z tym, że dzieci upośledzone uczęszczają do nich, mieszkając w domu, i w takich warunkach utrzymują kontakt ze środowiskiem ludzi zdrowych (jest to integracja w stopniu ograniczonym)
Specjalne szkoły z możliwością zamieszkania w internacie przez pięć dni w tygodniu
Nauczanie w domu
Co stanowi przeszkodę dla swobodnego funkcjonowania kształcenia integracyjnego?
Pytanie numer
10
z 13
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
Dzieci niepełnosprawne nie będą w stanie sprostać zadaniom im powierzonym
Dziecko niepełnosprawne będzie czuło się inne, nie będzie uczesnticzyło w życiu szkoły i nawiązywało kontaktów
Brakuje fachowej opieki pielęgnacyjnej i kadry nauczającej
Dzieci pełnosprawne nie powinny funkcjonawać w środowisku dzieci niepełnosprawnych
Inne (proszę wymienić jakie?)
Wpisz komentarz:
Jakie zalety widzi Pan / Pani w kształceniu integracyjnym? (jeśli nie widzi Pan / Pani zalet proszę o pominięcie tego pytania)
Pytanie numer
11
z 13
Poznanie nowych kolegów, uczenie się tolerancji i empatii
Dzieci chore i niepełnosprawne nabywają wiele umiejętności i wiadomości, odnajdują równowagę psychiczną, przygotowują się do życia w normalnym świecie
Uczniowie zdrowi uczą się akceptować specyfikę upośledzonych kolegów, pozbywają się strachu przed niepełnosprawnością
Inne (proszę wymienić jakie)
Jakie wady widzi Pan / Pani w ksztalceniu integracyjnym? (jeśli nie widzi Pan / Pani wad proszę o pominięcie tego pytania)
Pytanie numer
12
z 13
Wśród zdrowych rówieśników dziecko niepełnosprawne może uświadamiać sobie swoją inność
Brak pozaszkolnych kontaktów z dziećmi zdrowymi
Mało opracowań metodycznych, podręczników, pomocy dydaktycznych
Inne (proszę wymienić jakie)
Wpisz komentarz:
Czy umieściłby Pan / Pani swoje dziecko w klasie integracyjnej?
Pytanie numer
13
z 13
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
Tak
Nie
« poprzednie pytanie
Dodaj
następne pytanie »