- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Kształcenie integracyjne

    Ankieta przeznaczona jest dla rodziców dzieci pełnosprawnych w celu uzyskania ich opinii na temat kształcenia integracyjnego.

    Wiek

      Pytanie numer 1 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Płeć

      Pytanie numer 2 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Miejsce zamieszkania

      Pytanie numer 3 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wykształcenie

      Pytanie numer 4 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy w swoim otoczeniu ma Pani / Pan kontakt z osobami niepełnosprawnymi?

      Pytanie numer 5 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaki jest Pani / Pana stosunek do osób niepełnosprawnych?

      Pytanie numer 6 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Co rozumie Pan / Pani pod pojęciem niepełnosprawności?

      Pytanie numer 7 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Czy kształcenie integracyjne powinno być powszechne?

      Pytanie numer 8 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Jaką formę powinno przybierać kształcenie integracyjne?

      Pytanie numer 9 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Co stanowi przeszkodę dla swobodnego funkcjonowania kształcenia integracyjnego?

      Pytanie numer 10 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Jakie zalety widzi Pan / Pani w kształceniu integracyjnym? (jeśli nie widzi Pan / Pani zalet proszę o pominięcie tego pytania)

      Pytanie numer 11 z 13

    Jakie wady widzi Pan / Pani w ksztalceniu integracyjnym? (jeśli nie widzi Pan / Pani wad proszę o pominięcie tego pytania)

      Pytanie numer 12 z 13



    Czy umieściłby Pan / Pani swoje dziecko w klasie integracyjnej?

      Pytanie numer 13 z 13  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac