- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Dobór kolorystyki na stronę –dla kobiet.

    Poniższa ankieta stworzona do pracy inżynierskiej. Analizuje ona wybór kolorystyki oraz jego zgodność z tematyką dla strony internetowej przeznaczonej dla kobiet. Odpowiadaj na poniższe pytania rzetelnie, pamiętaj dla mnie każda odpowiedz jest bardzo istotna i może zaważyć na wynikach mojej pracy. Strona internetowa, która jest niezbędna by wypełnić ankietę została stworzona w wersji czarno białej, która następnie została pokolorowana na siedem różnych wersji kolorystycznych, znajduj się pod tym adresem: http://wnuk.info.pl/kobiety/kobieta.html pamiętaj, większość pytań jest WIELOKROTNEGO WYBORU.

    Jesteś kobietą czy mężczyzną?

      Pytanie numer 1 z 26

    Ile masz lat?

      Pytanie numer 2 z 26

    Jakie są twoje ulubione kolory (nie więcej niż 3)?

      Pytanie numer 3 z 26

    Jak uważasz, jakie kolory powinny zostać użyte na stronie internetowej przeznaczonej dla kobiet?

      Pytanie numer 4 z 26

    Jak uważasz, jakie kolory NIE powinny zostać użyte na stronie internetowej przeznaczonej dla kobiet?

      Pytanie numer 5 z 26

    Przejrzyj siedem wersji kolorystycznych strony(przypominam: http://wnuk.info.pl/kobiety/kobieta.html ). Na KAŻDEJ z nich w tekście dodany jest link, znajdź go. W której jest on najbardziej widoczny?

      Pytanie numer 6 z 26

    W których jest najmniej widoczny (lub nie znalazłeś go)?

      Pytanie numer 7 z 26

    Kliknij na link. Jaki komunikat wyskoczył?

      Pytanie numer 8 z 26

    Jakie było Twoje PIERWSZE WRAŻENIE po zobaczeniu komunikatu?

      Pytanie numer 9 z 26

    Przyjrzyj się wersji PIERWSZEJ, kolorystyka strony jest:

      Pytanie numer 10 z 26

    Oceń dopasowanie kolorystyki wersji PIERWSZEJ do tematu(strona internetowa dla kobiet) w skali od 1 do 10 (gdzie 1 to całkowicie NIE pasuje, 10 to pasuje doskonale).

      Pytanie numer 11 z 26

    Przyjrzyj się wersji DRUGIEJ, kolorystyka strony jest:

      Pytanie numer 12 z 26

    Oceń dopasowanie kolorystyki wersji DRUGIEJ do tematu(strona internetowa dla kobiet) w skali od 1 do 10 (gdzie 1 to całkowicie NIE pasuje, 10 to pasuje doskonale).

      Pytanie numer 13 z 26

    Przyjrzyj się wersji TRZECIEJ, kolorystyka strony jest:

      Pytanie numer 14 z 26

    Oceń dopasowanie kolorystyki wersji TRZECIEJ do tematu(strona internetowa dla kobiet) w skali od 1 do 10 (gdzie 1 to całkowicie NIE pasuje, 10 to pasuje doskonale).

      Pytanie numer 15 z 26

    Przyjrzyj się wersji CZWARTEJ, kolorystyka strony jest:

      Pytanie numer 16 z 26

    Oceń dopasowanie kolorystyki wersji CZWARTEJ do tematu(strona internetowa dla kobiet) w skali od 1 do 10 (gdzie 1 to całkowicie NIE pasuje, 10 to pasuje doskonale).

      Pytanie numer 17 z 26

    Przyjrzyj się wersji PIĄTEJ, kolorystyka strony jest:

      Pytanie numer 18 z 26

    Oceń dopasowanie kolorystyki wersji PIĄTEJ do tematu(strona internetowa dla kobiet) w skali od 1 do 10 (gdzie 1 to całkowicie NIE pasuje, 10 to pasuje doskonale).

      Pytanie numer 19 z 26

    Przyjrzyj się wersji SZÓSTEJ, kolorystyka strony jest:

      Pytanie numer 20 z 26

    Oceń dopasowanie kolorystyki wersji SZÓSTEJ do tematu(strona internetowa dla kobiet) w skali od 1 do 10 (gdzie 1 to całkowicie NIE pasuje, 10 to pasuje doskonale).

      Pytanie numer 21 z 26

    Przyjrzyj się wersji SIÓDMEJ, kolorystyka strony jest:

      Pytanie numer 22 z 26

    Oceń dopasowanie kolorystyki wersji SIÓDMEJ do tematu(strona internetowa dla kobiet) w skali od 1 do 10 (gdzie 1 to całkowicie NIE pasuje, 10 to pasuje doskonale).

      Pytanie numer 23 z 26

    Zastanów się, po których wersjach kolorystycznych mógłbyś domyślić się, czego dotyczy tematyka strony?

      Pytanie numer 24 z 26

    Zastanów się, po których wersjach kolorystycznych na pewno NIE mógłbyś domyślić się, czego dotyczy tematyka strony?

      Pytanie numer 25 z 26

    Która wersja kolorystyczna najbardziej Ci się spodobała?

      Pytanie numer 26 z 26




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac