Badania ankietowe online: badania rynku, badania marketingowe.   
								
				
					
					
					65 tys. respondentów w bazie
					
					
					25 tys. firm i instytucji
					
					
					30 tys. badań rocznie
				 
			 
			
			
		 
	 
	
		
		
		 
		
		Kwestionariusz PM
		Stwierdzenia zawarte w tym kwestionariuszu dotyczą postaw, przekonań i emocji. Prosimy o zapoznanie się ze stwierdzeniami i o udzielenie szczerych odpowiedzi. Przy każdym twierdzeniu należy zaznaczyć przez zakreślenie w kółko jednej z 4 możliwych odpowiedzi:
1.	Tak
2.	Raczej tak
3.	Raczej nie
4.	Nie
W razie pomyłki lub chęci zmiany odpowiedzi prosimy Pana/Panią o skreślenie błędnej odpowiedzi a wybraną opcje o zakreślenie w kółko. Nie ma tu odpowiedzi dobrych lub złych. Po skończeniu wypełniania kwestionariusza prosimy o upewnienie się, czy wszystkie odpowiedzi są poprawnie zaznaczone. 
Dziękujemy.