Badania ankietowe online: badania rynku, badania marketingowe.
65 tys. respondentów w bazie
25 tys. firm i instytucji
30 tys. badań rocznie
Kwestionariusz PM
Stwierdzenia zawarte w tym kwestionariuszu dotyczą postaw, przekonań i emocji. Prosimy o zapoznanie się ze stwierdzeniami i o udzielenie szczerych odpowiedzi. Przy każdym twierdzeniu należy zaznaczyć przez zakreślenie w kółko jednej z 4 możliwych odpowiedzi:
1. Tak
2. Raczej tak
3. Raczej nie
4. Nie
W razie pomyłki lub chęci zmiany odpowiedzi prosimy Pana/Panią o skreślenie błędnej odpowiedzi a wybraną opcje o zakreślenie w kółko. Nie ma tu odpowiedzi dobrych lub złych. Po skończeniu wypełniania kwestionariusza prosimy o upewnienie się, czy wszystkie odpowiedzi są poprawnie zaznaczone.
Dziękujemy.