- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Ankieta Blachotrapez

    zadowolenie klienta / rozszerzenie asortymentu

    1. CzyPan / Pani firma jest klientem firmy Blachotrapez s.j.:

      Pytanie numer 1 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    2. Czy usługi firmy:

      Pytanie numer 2 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    3. Czy termin realizacji zlecenia był zgodny z umową (harmonogramem)

      Pytanie numer 3 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    4. Czy według Państwa firma nasza posiada wystarczający potencjał technologiczny?

      Pytanie numer 4 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    5. Czy Pani/ Pana firma zadowolona jest z poziomu bieżącej obsługi przez naszą firmę?

      Pytanie numer 5 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    6. Proszę o ocenę naszej usługi pod względem kultury osobistej pracowników:

      Pytanie numer 6 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    7. Proszę o ocenę naszej usługi po względem współpracy z przedstawicielami naszejfirmy:

      Pytanie numer 7 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    8. Czy Pani/ Pana firma byłaby zadowolona z rozszerzenia asortymentu (papy, gonty, dachówka ceramiczna, dachówka betonowa)?

      Pytanie numer 8 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    9. Czy byliby Państwo zainteresowani szkoleniami z zakresu nowych materiałów?

      Pytanie numer 9 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    10. Czy nowy asortyment spowoduje zwiększenie zainteresowania przez potencjalnych klientów?

      Pytanie numer 10 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    11. Jakich producentów materiałów widzieliby Państwo w naszej firmie?

      Pytanie numer 11 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    12. Ile rocznie kupują państwo dachów w firmach konkurencyjnych (z materiałów których poszerzymy asortyment)?

      Pytanie numer 12 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    13. Co by było argumentem, żeby Państwa firma te materiały kupowała w naszej firmie?

      Pytanie numer 13 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    14. Czy Państwa zdaniem stworzenie działu ze sprzętem dekarskim jest dobrym pomysłem?

      Pytanie numer 14 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    15. Jaki jest staż Państwa firmy na rynku?

      Pytanie numer 15 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac