- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Działania promocyjne prowadzone przez sieć aptek Superpharm

    Ankieta dotyczy działań promocyjnych prowadzonych przez sieć aptek Superpharm w obszarze dotyczącym sprzedaży leków dostępnych bez recepty i suplementów diety. Ankieta jest anonimowa. Badanie ankietowe opracowano na potrzeby pracy licencjackiej. Serdecznie dziękuję za poświęcony czas. (skrót SP – SuperPharm)

    1.Czy kupuje Pan/i leki dostępne bez recepty/ suplementy diety?

      Pytanie numer 1 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Gdzie najczęściej kupuje Pan/i wyżej wymieniony produkty? (proszę ponumerować od 1 do 4, gdzie 1. Oznacza miejsce gdzie najczęściej kupuje Pan/i te produkty)

      Pytanie numer 2 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Czy miejsce zakupu tego typu produktów jest przypadkowe?

      Pytanie numer 3 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    1.Czym Pan/i kieruje się przy wyborze miejsca zakupu tego produktu? (proszę ponumerować od 1 do 4, gdzie 1. Oznacza cechę najważniejszą)

      Pytanie numer 4 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Które z wymienionych produktów kupuje Pani najczęściej?

      Pytanie numer 5 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czym kieruje się Pan/i przy wyborze tego typu produktów?

      Pytanie numer 6 z 18

    Czym kieruje się Pan/i przy wyborze tego typu produktów?

      Pytanie numer 7 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy dokonywała Pan/i zakupu tego typu produktów w sieci SuperPharm?

      Pytanie numer 8 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Skąd dowiedziała się Pan/i o istnieniu sieci SuperPharm?

      Pytanie numer 9 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Z jakimi formami promocji sieci SP spotkał się pan/i? (można zaznaczyć kilka odpowiedzi)

      Pytanie numer 10 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Które z tych narzędzi uważa Pan/i za najskuteczniejsze w sieci SP? (wybrać 2)

      Pytanie numer 11 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Z których działań korzysta Pan/i najczęściej w sieci SP?

      Pytanie numer 12 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy kupuje Pan/i produkt oferowany po obniżonej cenie przy dokonaniu zakupów za określoną kwotę przy dokonywaniu zakupów w sklepach sieci SP?

      Pytanie numer 13 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Dlaczego nie korzysta Pan/i z zakupu produktu w atrakcyjnej cenie przy dokonaniu zakupow za określoną kwotę?

      Pytanie numer 14 z 18



    Czy korzystał Pan/i ze strony internetowej SP?

      Pytanie numer 15 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak często dokonuje Pan/i zakupów w sieci SP?

      Pytanie numer 16 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    1.Jak w skali od 1-5 ocenia Pan/i głębokość asortymentu oferowanego w sieci SP?

      Pytanie numer 17 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Jak w skali od 1-5 ocenia pan/i dostępność produktów w sieci SP?

      Pytanie numer 18 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)






    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac