- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Którędy do sławy - czy gdzie bywać i co robić aby być sławnym?

    Na potrzeby promocji nowego Artysty, jedna z firm wydawniczych postanowiła zapytać Respondentów o to co czytają, czego słuchają, co ma największe znaczenie przy podejmowaniu decyzji o zakupie biletu na koncert. Należy mieć świadomość, iż wielu młodych i utalentowanych Artystów czeka na swoją szansę dlatego należy się wspólnie zastanowić jakimi kanałami dotrzeć do grupy docelowej, którą prawdopodobnie zainteresuje propozycja Artysty.

    Jakiej muzyki słuchasz?

      Pytanie numer 1 z 1  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac