- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Zastosowanie humoru w reklamie

    Szanowni Państwo, Zwracam się do Państwa z prośbą o wypełnienie poniższego kwestionariusza, dotyczącego zastosowania humoru w reklamach. Jednocześnie informuję, iż jest on anonimowy, a jego wyniki posłużą jedynie do napisania pracy naukowej.

    Czy spotyka się Pan/Pani z humorem w reklamach?

      Pytanie numer 1 z 3

    Jak często spotyka się Pan/Pani z humorem w reklamach?

      Pytanie numer 2 z 3

    W reklamach jakiego typu produktów najczęściej spotyka się Pan/Pani z elementami humorystycznymi? (proszę zaznaczyć max. 3 odp.)

      Pytanie numer 3 z 3




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac