- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    TEST ZNAJOMOŚCI OBSŁUGI KOMPUTERA

    Wypełnijcie proszę ankietę na temat wiedzy z zakresu obsługi komputera, to będziemy mogli szybciej pójść do domu.

    SOFTWARE jest to:

      Pytanie numer 1 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    1 KB to:

      Pytanie numer 2 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    RAM jest to:

      Pytanie numer 3 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Port USB służy do:

      Pytanie numer 4 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Kombinacja klawiszy CTRL+A służy do:

      Pytanie numer 5 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Klawisz INS służy do :

      Pytanie numer 6 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Podstawowa jednostka informacji to:

      Pytanie numer 7 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Która z poniższych czynności może spowodować przedostanie sie wirusa do komputera?

      Pytanie numer 8 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    PLIK jest to:

      Pytanie numer 9 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Symbol kłódki na pasku adresu internetowego strony WWW oznacza, że:

      Pytanie numer 10 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    JavaScript to język programowania:

      Pytanie numer 11 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Popularny edytor tekstu to:

      Pytanie numer 12 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Które z rozszerzeń plików określa document, którego wygląd nie zależy od używanego systemu operacyjnego i ustawień komputera?

      Pytanie numer 13 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wav to format plików:

      Pytanie numer 14 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wybierz swoją płeć

      Pytanie numer 15 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Z jakiej miejscowości pochodzisz?

      Pytanie numer 16 z 16  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac