Badania ankietowe online: badania rynku, badania marketingowe.
65 tys.
respondentów w bazie
25 tys.
firm i instytucji
30 tys.
badań rocznie
Przypomnij hasło
Rejestracja
pl
de
Utwórz nową ankietę
Badanie wpływu opakowań firmy „Bielenda” na decyzje zakupowe klientów
Przy udzielaniu odpowiedzi na pytania proszę postępować zgodnie z instrukcją zawartą przy każdym pytaniu (jeżeli nie jest podane to proszę zaznaczyć tylko 1 odpowiedź).
1.Jak często często kupuje Pan/Pani kosmetyki?(można zaznaczyć więcej jak jedną odpowiedź):
Pytanie numer
1
z 22
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
Codziennie
Podczas każdych zakupów
Kilka razy w miesiącu
Po zobaczeniu atrakcyjnego opakowania jakiegoś produktu
Tylko kiedy potrzebuję
Jako prezent
Bardzo rzadko
2.Przy wyborze kosmetyków do zakupu kieruje się Pan/Pani:
Pytanie numer
2
z 22
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
Marką
Ceną
Atrakcyjnością opakowania
Przyzwyczajeniem
Impulsem
Opinią znajomych
Reklamą
Pojemnością
Promocją
3.Co wpływa na decyzję zakupową kosmetyków? (maksymalnie 3 odpowiedzi)
Pytanie numer
3
z 22
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
Reklama z telewizji/gazety/radia
Atrakcyjna cena
Atrakcyjne opakowanie zawierające szczegółowe informacje o produkcie
Opinią znajomych
Sonda w internecie
Opinia konsultantki/eksperta
Promocja
Inne
4.Czy widząc nowy produkt na półce sklepowej jest Pan/Pani skłonny/-a go kupić, kierując się jedynie wyglądem opakowania i zawartymi na nim informacjami?
Pytanie numer
4
z 22
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
Zdecydowanie tak
Tak
Raczej tak
Raczej nie
Nie
Zdecydowanie nie
Nie mam zdania
5.Czy opakowanie (jego kolor, kształt, możliwość jego dalszego użytkowania itp.) jest w stanie wpłynąć na Pańską decyzję o wyborze kosmetyku?
Pytanie numer
5
z 22
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
Zdecydowanie tak
Tak
Raczej tak
Raczej nie
Nie
Zdecydowanie nie
Nie mam zdania
6.Czy jakość opakowania wpływa na podjęcie przez Pana/Panią decyzji o zakupie?
Pytanie numer
6
z 22
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
Zdecydowanie tak
Raczej tak
Tak
Nie wiem
Nie
Raczej nie
Zdecydowanie nie
7.Czy uważa Pan/Pani, że wygląd opakowania świadczy o jakości kosmetyku?
Pytanie numer
7
z 22
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
tak
nie
8.Czy zdarzyło się Panu/Pani zakupić kosmetyk patrząc jedynie na wygląd opakowania?
Pytanie numer
8
z 22
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
Zdecydowanie tak
Raczej tak
Tak
Nie wiem
Nie
Raczej nie
Zdecydowanie nie
9.Jeśli mając do wyboru dwa produkty kosmetyczne o podobnej jakości i cenie to czy wybierze Pan/Pani te w ładniejszym opakowaniu?
Pytanie numer
9
z 22
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
Zdecydowanie tak
Raczej tak
Tak
Nie wiem
Nie
Raczej nie
Zdecydowanie nie
10.Jak ocenia Pan/Pani kosmetyki danej firmy? (5 – jako bardzo dobre, 4 – dobre, 3 - może być, 2- średnio, 1 – słabo):
Pytanie numer
10
z 22
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
5
4
3
2
1
0
Bielenda
Soraya
Ziaja
Dr. Irena Eris
Joanna
11.Jak ocenia Pan/Pani wygląd opakowania produktów firmy „Bielenda”?
Pytanie numer
11
z 22
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
Bardzo atrakcyjne
Atrakcyjne
Przeciętne
Niezadowalające
Słabe
12.Jak ocenia Pan/Pani tworzywo z jakiego wykonane są opakowania firmy „Bielenda?
Pytanie numer
12
z 22
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
Bardzo dobre
Dobre
Dostateczne
Złe
Bardzo złe
13.Czy według Pana/Pani informacje zawarte na opakowaniu produktu firmy „Bielenda” spełniają Pańskie oczekiwania?
Pytanie numer
13
z 22
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
Zdecydowanie tak
Tak
Raczej tak
Raczej nie
Nie
Zdecydowanie nie
Nie mam zdania
14.Jak ocenia Pan/Pani poszczególne elementy opakowania firmy „Bielenda” ? (5 – jako bardzo dobra, 4 – dobra, 3 – dostateczna, 2 – średni, 1- słaby, 0 – bardzo słaby)
Pytanie numer
14
z 22
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
5
4
3
2
1
0
Kolor
Kształt
Zdobienia grafiki
Wielkość
Łatwość w otwieraniu
Informacje o produkcie
Wytrzymałość
Innowacyjność
15.Czy uważa Pan/Pani, że zmiana wyglądu opakowań firmy „Bielenda” czyni je bardziej wartościowymi dla odbiorców?
Pytanie numer
15
z 22
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
Zdecydowanie tak
Tak
Raczej tak
Raczej nie
Nie
Zdecydowanie nie
Nie mam zdania
16.Jak ocenia Pan/Pani opakowania poszczególnych firm kosmetycznych? (5 – jako bardzo dobre, 4 – dobre, 3 - może być, 2- średnio, 1 – słabo)
Pytanie numer
16
z 22
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
5
4
3
2
1
0
a) Bielenda
b) Soraya
c) Ziaja
d) Dr Irena Eris
e) Joanna
17.Czy pod wpływem opakowania firmy „Bielenda” wybrałby/-aby Pan/Pani produkt, którego nie zamierzał/-ła wcześniej kupić?
Pytanie numer
17
z 22
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
Zdecydowanie tak
Tak
Raczej tak
Raczej nie
Nie
Zdecydowanie nie
Nie mam zdania
18.Czy po zużyciu danego kosmetyku firmy „Bielenda” zostawia Pan/Pani opakowanie w celu dalszego jego użytku?
Pytanie numer
18
z 22
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
tak
nie
Wybierz swoją płeć
Pytanie numer
19
z 22
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
mężczyzna
kobieta
W jakim jest Pan/Pani przedziale wiekowym?
Pytanie numer
20
z 22
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
a) Ponizej 15 lat
b) 15-20 lat
c) 21-30 lat
d) 31-40 lat
e) 41-50 lat
f) Powyżej 51 lat
Jaka jest Pańska wielkość gospodarstwa domowego?
Pytanie numer
21
z 22
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
a) 1 osoba
b) 2 osoby
c) 3 osoby
d) 4 osoby
e) 5 osób i wiecej
Czy mógłby/mogłaby mi Pan/Pani powiedzieć w jakich granicach mieszczą się Pańskie miesięczne zarobki?
Pytanie numer
22
z 22
(odpowiedź na to pytanie jest wymagana)
a) Do 500 zł
b) 501 - 1.000zł
c) 1.001 - 2.000zł
d) 2.001 - 3.000zł
e) 3.001 - 4.000zł
f) Powyżej 4.000zł
g) Nie mam dochodoów
« poprzednie pytanie
Dodaj
następne pytanie »