- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Badanie wpływu opakowań firmy „Bielenda” na decyzje zakupowe klientów

    Przy udzielaniu odpowiedzi na pytania proszę postępować zgodnie z instrukcją zawartą przy każdym pytaniu (jeżeli nie jest podane to proszę zaznaczyć tylko 1 odpowiedź).

    1.Jak często często kupuje Pan/Pani kosmetyki?(można zaznaczyć więcej jak jedną odpowiedź):

      Pytanie numer 1 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    2.Przy wyborze kosmetyków do zakupu kieruje się Pan/Pani:

      Pytanie numer 2 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    3.Co wpływa na decyzję zakupową kosmetyków? (maksymalnie 3 odpowiedzi)

      Pytanie numer 3 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    4.Czy widząc nowy produkt na półce sklepowej jest Pan/Pani skłonny/-a go kupić, kierując się jedynie wyglądem opakowania i zawartymi na nim informacjami?

      Pytanie numer 4 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    5.Czy opakowanie (jego kolor, kształt, możliwość jego dalszego użytkowania itp.) jest w stanie wpłynąć na Pańską decyzję o wyborze kosmetyku?

      Pytanie numer 5 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    6.Czy jakość opakowania wpływa na podjęcie przez Pana/Panią decyzji o zakupie?

      Pytanie numer 6 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    7.Czy uważa Pan/Pani, że wygląd opakowania świadczy o jakości kosmetyku?

      Pytanie numer 7 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    8.Czy zdarzyło się Panu/Pani zakupić kosmetyk patrząc jedynie na wygląd opakowania?

      Pytanie numer 8 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    9.Jeśli mając do wyboru dwa produkty kosmetyczne o podobnej jakości i cenie to czy wybierze Pan/Pani te w ładniejszym opakowaniu?

      Pytanie numer 9 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    10.Jak ocenia Pan/Pani kosmetyki danej firmy? (5 – jako bardzo dobre, 4 – dobre, 3 - może być, 2- średnio, 1 – słabo):

      Pytanie numer 10 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      5 4 3 2 1 0
    Bielenda
    Soraya
    Ziaja
    Dr. Irena Eris
    Joanna

    11.Jak ocenia Pan/Pani wygląd opakowania produktów firmy „Bielenda”?

      Pytanie numer 11 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    12.Jak ocenia Pan/Pani tworzywo z jakiego wykonane są opakowania firmy „Bielenda?

      Pytanie numer 12 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    13.Czy według Pana/Pani informacje zawarte na opakowaniu produktu firmy „Bielenda” spełniają Pańskie oczekiwania?

      Pytanie numer 13 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    14.Jak ocenia Pan/Pani poszczególne elementy opakowania firmy „Bielenda” ? (5 – jako bardzo dobra, 4 – dobra, 3 – dostateczna, 2 – średni, 1- słaby, 0 – bardzo słaby)

      Pytanie numer 14 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      5 4 3 2 1 0
    Kolor
    Kształt
    Zdobienia grafiki
    Wielkość
    Łatwość w otwieraniu
    Informacje o produkcie
    Wytrzymałość
    Innowacyjność

    15.Czy uważa Pan/Pani, że zmiana wyglądu opakowań firmy „Bielenda” czyni je bardziej wartościowymi dla odbiorców?

      Pytanie numer 15 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    16.Jak ocenia Pan/Pani opakowania poszczególnych firm kosmetycznych? (5 – jako bardzo dobre, 4 – dobre, 3 - może być, 2- średnio, 1 – słabo)

      Pytanie numer 16 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      5 4 3 2 1 0
    a) Bielenda
    b) Soraya
    c) Ziaja
    d) Dr Irena Eris
    e) Joanna

    17.Czy pod wpływem opakowania firmy „Bielenda” wybrałby/-aby Pan/Pani produkt, którego nie zamierzał/-ła wcześniej kupić?

      Pytanie numer 17 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    18.Czy po zużyciu danego kosmetyku firmy „Bielenda” zostawia Pan/Pani opakowanie w celu dalszego jego użytku?

      Pytanie numer 18 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wybierz swoją płeć

      Pytanie numer 19 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    W jakim jest Pan/Pani przedziale wiekowym?

      Pytanie numer 20 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaka jest Pańska wielkość gospodarstwa domowego?

      Pytanie numer 21 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy mógłby/mogłaby mi Pan/Pani powiedzieć w jakich granicach mieszczą się Pańskie miesięczne zarobki?

      Pytanie numer 22 z 22  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac