- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Marki na portalach społ ecznościowych

    Szanowni Państwo, Poniższa ankieta została stworzona przez studentkę Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu w celu przeprowadzenia badań do pracy magisterskiej. Pytania dotyczą uczestnictwa w życiu społeczności wirtualnych oraz obecności marek na portalach społecznościowych, ze szczególnym uwzględnieniem rozgłośni radiowych. Ankieta ma charakter anonimowy, a jej wyniki zostaną wykorzystane wyłącznie do celów badawczych. Udzielenie odpowiedzi zajmie Państwu kilka minut. Bardzo proszę o wypełnienie ankiety osoby, które są zarejestrowane na portalu „Facebook”, będące fanami Radio Zet, Chilli Zet, Radio Eska lub Eska Rock. Proszę o udzielanie rzetelnych odpowiedzi. Dziękuję serdecznie za wzięcie udziału w badaniu!

    Na jakich portalach społecznościowych oprócz Facebooka jest Pan/Pani zarejestrowany/a?

      Pytanie numer 1 z 1  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac