Badania ankietowe online: badania rynku, badania marketingowe.
65 tys. respondentów w bazie
25 tys. firm i instytucji
30 tys. badań rocznie
Marki na portalach społ ecznościowych
Szanowni Państwo,
Poniższa ankieta została stworzona przez studentkę Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu w celu przeprowadzenia badań do pracy magisterskiej. Pytania dotyczą uczestnictwa w życiu społeczności wirtualnych oraz obecności marek na portalach społecznościowych, ze szczególnym uwzględnieniem rozgłośni radiowych. Ankieta ma charakter anonimowy, a jej wyniki zostaną wykorzystane wyłącznie do celów badawczych. Udzielenie odpowiedzi zajmie Państwu kilka minut. Bardzo proszę o wypełnienie ankiety osoby, które są zarejestrowane na portalu „Facebook”, będące fanami Radio Zet, Chilli Zet, Radio Eska lub Eska Rock. Proszę o udzielanie rzetelnych odpowiedzi.
Dziękuję serdecznie za wzięcie udziału w badaniu!