Badania ankietowe online: badania rynku, badania marketingowe.
65 tys. respondentów w bazie
25 tys. firm i instytucji
30 tys. badań rocznie
Wpływ działalności Radia Maryja i fundacji Lux Veritatis na postrzeganie Torunia.
Jesteśmy studentami Turystyki i Rekreacji na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Prosimy o wypełnienie poniższej ankiety, która jest jednym z etapów pracy badawczej na temat wpływu działalności Radia Maryja i fundacji Lux Veritatis (TV Trwam, Wyższa Szkoła Kultury Społecznej i Medialnej, Geotermia Toruńska, telefonia komórkowa wRodzinie) na postrzeganie Torunia przez odwiedzających lub potencjalnych turystów.
Ankieta ta jest całkowicie anonimowa a wypełnienie jej zajmie nie więcej niż 10 minut. Uzyskane wyniki pomogą w rozpoznaniu potrzeb potencjalnych turystów odwiedzających Toruń, a przy okazji nam w pozytywnym zaliczeniu przedmiotu.