- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Wpływ działalności Radia Maryja i fundacji Lux Veritatis na postrzeganie Torunia.

    Jesteśmy studentami Turystyki i Rekreacji na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Prosimy o wypełnienie poniższej ankiety, która jest jednym z etapów pracy badawczej na temat wpływu działalności Radia Maryja i fundacji Lux Veritatis (TV Trwam, Wyższa Szkoła Kultury Społecznej i Medialnej, Geotermia Toruńska, telefonia komórkowa wRodzinie) na postrzeganie Torunia przez odwiedzających lub potencjalnych turystów. Ankieta ta jest całkowicie anonimowa a wypełnienie jej zajmie nie więcej niż 10 minut. Uzyskane wyniki pomogą w rozpoznaniu potrzeb potencjalnych turystów odwiedzających Toruń, a przy okazji nam w pozytywnym zaliczeniu przedmiotu.

    Jakie typy turystyki Pan/Pani uprawiał?

      Pytanie numer 1 z 2  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaki jest dominujący motyw przyjazdów turystycznych do Torunia?

      Pytanie numer 2 z 2  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)






    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac