- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Ośrodek Pomocy Społecznej w świadomości osób korzystających

    Jestem studentką Uniwersytetu Opolskiego i piszę pracę na temat funkcjonowania ośrodków pomocy społecznej w świadomości osób korzystających. Celem tej ankiety jest zbadanie zadowolenia klienta ośrodków pomocy społecznej. Ankieta jest anonimowa i będzie wykorzystywana w celach statystycznych dla potrzeb pracy magisterskiej. Dziękuję za wypełnienie ankiety.

    Wiek

      Pytanie numer 1 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Według Pana/Pani opinii instytucje Pomocy Społecznej spełniają powierzone im cele/zadania?

      Pytanie numer 2 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie zmiany mogą wpłynąć na polepszenie jakości świadczonych przez Ośrodek Pomocy Społecznej usług?:

      Pytanie numer 3 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Status uczestnika

      Pytanie numer 4 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy sposób realizacji usług przez Ośrodek Pomocy Społecznej i stopień uzyskania informacji dotyczących sprawy jest zgodny z Pani/Pana wymaganiami?

      Pytanie numer 5 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Sprawa, z którą zwróciła się Pani/Pan do urzędu dotyczyła:

      Pytanie numer 6 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy Pani/Pana zdaniem, pomoc Ośrodka Pomocy Społecznej w stosunku do swojej sprawy jest wystarczająca?

      Pytanie numer 7 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy był Pan/Pani zadowolony/a z terminowości załatwienia sprawy?

      Pytanie numer 8 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak ocenia Pan/Pani pracowników Ośrodka Pomocy Społecznej, z któymi zetknął/ęła się Pan/Pani podczas załątwiania sprawy?

      Pytanie numer 9 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak działania Ośrodka Pomocy Społecznej mogą pozytywnie wpłynąć na rozwiązywanie problemów społecznych?:

      Pytanie numer 10 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Na jakie trudności napotkała się Pani/Pan podczas załatwiania sprawy?

      Pytanie numer 11 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Płeć

      Pytanie numer 12 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy był Pan/Pani zadowolony/a z oczekiwania na przyjęcie przez urzędnika?:

      Pytanie numer 13 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak ocenia Pan/Pani kulture obsługi klienta?

      Pytanie numer 14 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak ocenia Pan/Pani dostęp do informacji, formularzy i ich czytelność oraz z pomocy przy wypełnianiu tych dokumentów?

      Pytanie numer 15 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wykształcenie

      Pytanie numer 16 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Ogólna ocena poziomu świadczonych usług w Ośrodku Pomocy Społecznej

      Pytanie numer 17 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak często korzysta Pani/Pan z pomocy Ośrodka Pomocy Społecznej?

      Pytanie numer 18 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy uzyskiwał Pan/Pani pełną informację na temat załatwienia sprawy?

      Pytanie numer 19 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Miejsce zamieszkania

      Pytanie numer 20 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy wysokość przyznawanych Pani/Panu świadczeń pieniężnych jest satysfakcjonująca?

      Pytanie numer 21 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac