- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    W obliczu wielkiej imprezy - preferencje zakupowe kobiet

    Badanie preferencji zakupowych kobiet

    Czy przeglądając prasę kobiecą, zwracasz uwagę na kreacje celebrytek?

      Pytanie numer 1 z 11

    Czy zdarza Ci się wtedy pomyśleć „o taką właśnie sukienkę założyłabym na moją wielka imprezę”

      Pytanie numer 2 z 11

    Ile razy w roku idziesz na wielką imprezę (wesele, sylwester, bal karnawałowy, inne gale)

      Pytanie numer 3 z 11

    Na wielką imprezę wkładasz kreację

      Pytanie numer 4 z 11

    Jaką kwotę wydajesz na nową \"wielko-imprezową\" kreację

      Pytanie numer 5 z 11

    Czy gdyby istniała internetowa wypożyczalnia, oferująca ogromny wybór kreacji ekskluzywnych marek (Zień, Baczyńska, La Mania, Escada, D&G itp.) skorzystałabyś z jej oferty?

      Pytanie numer 6 z 11

    Co musiałaby obejmować usługa wypożyczenia, żeby była dla Ciebie atrakcyjną propozycją (zaznacz najistotniejsze elementy)

      Pytanie numer 7 z 11

    Zakładając, że średnia cena rynkowa Twojej upragnionej imprezowej kreacji waha się w granicach 3500 zł, jaką kwotę przeznaczyłabyś na jej wypożyczenie?

      Pytanie numer 8 z 11

    Obecnie

      Pytanie numer 9 z 11

    Twój wiek to?

      Pytanie numer 10 z 11

    Twoje miejsce zamieszkania to?

      Pytanie numer 11 z 11




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac