- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Wpływ otoczenia i pochodzenia na posługiwanie się zwrotami charakterystycznymi dla określonego dialektu

    Ankieta ma na celu zbadanie wpływu otoczenia, miejsca zamieszkania i używania komunikatorów społecznościowych na posługiwanie się pojedynczymi zwrotami charakterystycznymi dla innego dialektu języka polskiego niż rodzimy dialekt użytkownika; tu na podstawie zwrotów z dialektu wielkopolskiego.

    Proszę zaznaczyć przedział wiekowy, do którego Pan/Pani należy.

      Pytanie numer 1 z 8  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Proszę wybrać województwo, w którym Pan/Pani aktualnie mieszka.

      Pytanie numer 2 z 8  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Proszę podać miejsce swojego pochodzenia (miejscowość i powiat)

      Pytanie numer 3 z 8  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Proszę podać regiony Polski (maksymalnie 3), z którymi czuje się Pan/Pani silnie związany/związana.

      Pytanie numer 4 z 8  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Czy ma Pan/Pani jakieś związki z Wielkopolską? Jeśli tak, proszę wskazać jakie. Jeśli to uważa Pan/Pani, że to pomocne, proszę również dodać komentarz do wybranych przez siebie odpowiedzi.

      Pytanie numer 5 z 8  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy jest Pan/Pani związany/związana z konkretną częścią Wielkopolski? Jeśli tak, proszę wskazać maksymalnie dwie odpowiedzi. W razie potrzeby proszę uzupełnić pole komentarza obok wybranej odpowiedzi.

      Pytanie numer 6 z 8  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy w Pana/Pani domu rodzinnym mówi się bądź mówiło się w gwarze lub w dialekcie? Jeśli tak, proszę podać, w jakiej.

      Pytanie numer 7 z 8  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Słysząc lub widząc słowo \"wiara\" - z czym się Panu/Pani w pierwszej chwili kojarzy? Proszę wybrać maksymalnie dwie odpowiedzi.

      Pytanie numer 8 z 8  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac