- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Opinia klienta na temat Hotelu Sheraton w Krakowie

    Proszę o wypełnienie niezależnej ankiety.Jestem studentką w ramach pracy magisterskiej na temat: Zarządzania hotelem o wysokim standardzie proszę o udzielenie szczerych odpowiedzi na poniższe pytania. Ankieta ma charakter anonimowy, więc żadne dane osobowe nie zostaną upowszechnione. Wszelkie informacje zostaną wykorzystane tylko podczas analizy badań w ramach mojej pracy magisterskiej.

    1. Czy zwraca Pan/Pani uwagę na ilość gwiazdek widniejących przy nazwie hotelu?

      Pytanie numer 1 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    2. Jak często korzysta Pani z usług hoteli pięciogwiazdkowych ?

      Pytanie numer 2 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    3. Jaki jest najczęstszy cel Pana/Pani podróży?

      Pytanie numer 3 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    4. Jak długi jest Pana/Pani pobyt w hotelu Sheraton?

      Pytanie numer 4 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    5. Czy uważa Pan/Pani że cena jest odpowiednia do oferowanych usług ?

      Pytanie numer 5 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    6. Proszę dokończyć zdania

      Pytanie numer 6 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    7. Czym przy wyborze hotelu najczęściej Pani/Pan się kieruje?

      Pytanie numer 7 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    8. W skali od 1 do 5 (gdzie 1 oznacza ocenę najniższą a 5 najwyższą) jaką notę wystawia Pan/Pani poszczególnym elementom w hotelu Sheraton

      Pytanie numer 8 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      1 2 3 4 5
    Kompetencja i wiedza personelu
    Lokalizacja
    Przyjęcie i obsługa w recepcji
    System rezerwacji miejsc
    strona www hotelu
    Indywidualne podejście do klienta
    Zakres świadczonych dodatkowych usług
    Standard usług gastronomicznych
    Obsługa restauracji
    Obsluga baru
    Menu w restauracji
    Sala klubowa
    Czystość i estetyka
    Wyposażenie pokoju
    Bezpieczeństwo
    Centrum rekreacji
    Parking
    Sale konferencyjne (centrum biznesowe)

    9. Proszę określić poziom Pana/Pani zadowolenia z poszczególnych działów hotelu?

      Pytanie numer 9 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      Nie wiem Nisko Średnio Dużo
    Recepcja
    Ochrona
    Restauracja
    Służba pięter
    Dział sprzedaży

    Co ewentualnie poprawiłby/aby Pan/i w postawie personelu wobec gości hotelowych?

      Pytanie numer 10 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    11. Skąd dowiedział się Pan/Pani o hotelu? ( możliwe jedna i więcej odpowiedzi):

      Pytanie numer 11 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    12. Czy wg Pana/i materiały promocyjne (np. ulotki, strona www) są odpowiedniej jakości?

      Pytanie numer 12 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    13. Jaki sposób rezerwacji Pani/Pan preferuje najbardziej ?

      Pytanie numer 13 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    14. Czym wyróżnia się hotel na tle innych pięciogwiazdkowych hoteli?

      Pytanie numer 14 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    15.Co wg Pana/Pani należałoby poprawić ?

      Pytanie numer 15 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    16. Jak ocenia Pan/Pani w skali od 1 do 5 (gdzie 1 oznacza ocenę najniższą a 5 najwyższą) hotel Sheraton?

      Pytanie numer 16 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    . 17. Jaki hotel pięciogwiazdkowy, z którego usług Pan/Pani korzystała ocenia Pan/Pani wyżej

      Pytanie numer 17 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Wybierz swoją płeć

      Pytanie numer 18 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wiek

      Pytanie numer 19 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wykształcenie

      Pytanie numer 20 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Stanowisko (wypełnij jeżeli w pytaniu 5 odnośnie celu podróży naznaczyłeś- pracę)

      Pytanie numer 21 z 21




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac