- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Obsługa klienta w firmie kurierskiej DHL Express

    Poniża ankieta jest częścią badań, która zostanie wykorzystania w pracy magisterskiej na temat obsługi klienta w firmie kurierskiej DHL. Głównym założeniem tej ankiety jest przede wszystkim zbadanie poziomu jakości obsługi klienta oferowanej konsumentom oraz wykrycie ewentualnych błędów w tym obszarze, które w przyszłości mogą zostać usprawnione. Z góry serdecznie dziękuję za wypełnienie ankiety.

    Czym Pan(i) kieruje się przy wyborze firmy DHL ?

      Pytanie numer 1 z 2

    Z jakiego źródła pozyskuje Pan(i) informacje o ofercie firmy DHL ?

      Pytanie numer 2 z 2




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac