- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Wpływ informacji zamieszczonych na etykietach na decyzje o zakupie produktów.

    Celem ankiety jest ustalenie, jaki wpływ mają informacje zamieszczone na etykietach produktów, na decyzje o zakupie wyrobów podejmowane przez konsumentów.

    Czy warto czytać etykiety na produktach spożywczych ?

      Pytanie numer 1 z 9  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy czytasz etykiety znajdujące się na produktach spożywczych ?

      Pytanie numer 2 z 9  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy informacje zawarte na etykiecie maja wpływ na decyzję o zakupie danego produktu ?

      Pytanie numer 3 z 9  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy korzystasz z informacji na etykiecie przy ustalaniu twojej dziennej diety ?

      Pytanie numer 4 z 9  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy dokonałbyś zakupu produktu żywnościowego wiedząc, że zawiera on składniki modyfikowane genetycznie (GMO) ?

      Pytanie numer 5 z 9  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy unikasz zakupu produktów spożywczych, w których skład wchodzą konserwanty i sztuczne barwniki ?

      Pytanie numer 6 z 9  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Co symbolizuje ten piktogram na opakowaniu produktu spożywczego ?

      Pytanie numer 7 z 9  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Co zaleca producent umieszczając na etykiecie zilustrowany obok znak ?

      Pytanie numer 8 z 9  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Podaj swoją płeć:

      Pytanie numer 9 z 9  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac