Badania ankietowe online: badania rynku, badania marketingowe.   
								
				
					
					 65 tys. respondentów w bazie
					65 tys. respondentów w bazie
					
					 25 tys. firm i instytucji
					25 tys. firm i instytucji
					
					 30 tys. badań rocznie
					30 tys. badań rocznie
				 
			 
			
			
		 
	 
	
		
		
		 
		
		Badanie preferencji turystycznych
		Ankieta ma na celu zbadanie preferencji wypoczywających. W związku z tym zwracam się do Państwa z uprzejmą prośbą o wzięcie udziału w badaniach i rzetelne wypełnienie kwestionariusza. Zebrane informacje posłużą wyłącznie do napisania pracy magisterskiej na Wydziale Geodezji i Gospodarki Przestrzennej, Uniwersytet Warmińsko - Mazurski w Olsztynie. Ankieta jest anonimowa.
										
				Ankieta jest nieaktywna.
			
							
					Zobacz wyniki