- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Kwestionariszu dotyczący kiosku samoobsługowego

    Kwestionariusz ma na celu ocenę użyteczności kiosk samoobsługowe. Za pomocą kiosku zamawiamy dania w restauracji typu fast food. Wybieramy kanapki, napoje bądź zestawy (składające się z kanapek oraz napoi). Następnie płacimy i drukujemy paragon, z którym udajemy się do lady w celu odebrania zamówienia

    Czy korzystł(a) Pan(i) z podobnego systemu zamwaiania produktów?

      Pytanie numer 1 z 3

    Jak ocenia Pan(i) nasz system

      Pytanie numer 2 z 3

    W skali od 1-5 proszę wyrazić swoją opinie dotyczącą trudności zamwaiania? (gdzie: 1-oznacza niesprawiło trudności a 5-oznacza sprawiło dużo trudności)

      Pytanie numer 3 z 3




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac