- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Analiza zachowania nabywców ketchupu wobec strategii cenowych stosowanych przez przedsiębiorstwa przetwórstwa i obrotu artykułami rolno- spożywczymi.

    Jestem studentem Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, kierunek towaroznawstwo, specjalność obrót towarowy i obsługa celna. Zwracam się do Pana/i z prośbą o wypełnienie poniższej ankiety. Jednocześnie informuje, iż ankieta jest anonimowa, a jej wyniki posłużą jedynie do celów naukowych, jako opracowanie na podstawie uśrednionych wyników. Czas wypełnienia kwestionariusza to około 5 minut.

    1. Jak często zwraca Pan/Pani zawraca uwagę podczas zakupów ketchupu na poszczególne elementy?

      Pytanie numer 1 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      Bardzo czesto Czesto Rzadko Prawie nigdy
    Produkt
    Cena
    Dystrybucja
    Promocja
    Opakowanie
    Jakosc

    Prosze uzupelnic poszczegolne rubryki odpowiadajac na pytania. Jak czesto Pan/pani ....

      Pytanie numer 2 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      Bardzo czesto Czesto Rzadko Prawie nigdy
    sprawdza i porównuje ceny ketchupu w różnych sklepach szukając niższych cen?
    ketchup w zbiorowych opakowaniach, ponieważ się to bardziej opłaca?
    zwraca uwagę na cenę jednostkową produktu (ketchupu), czyli cenę za 1 kg, litr, sztukę, itp.?
    kupuje ketchup po obniżonej cenie specjalnie szukając promocji, przecen, wyprzedaży?

    4. Jak reaguje Pan/Pani na produkty, których cena jest zakończona cyframi 99?

      Pytanie numer 3 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      Bardzo czesto Czesto Rzadko Prawie nigdy
    Kupuję je, gdyż zdarza mi się nie zwracać uwagi na końcówki, przez co cena wydaje mi się niższa
    Kupuję je, pomimo że wiem, że ich cena nie jest atrakcyjniejsza niż innych produktów
    Kupuję je równie często jak inne produkty, gdyż obiektywnie analizuję ceny bez ich zaokrąglania
    Zaokrąglam takie końcówki „w górę” i wtedy porównuję z cenami innych produktów

    Prosze uzupelnic poszczegolne rubryki odpowiadajac na pytania. Jak czesto Pan/pani ....

      Pytanie numer 4 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      Bardzo czesto Czesto Rzadko Prawie nigdy
    kupuje ketchup tylko pod wpływem działań reklamowych, promocyjnych ( bez brania pod uwagę ceny) pomimo iż zakup tego produktu nie był planowany?
    kupuje ketchup tylko pod wpływem atrakcyjnej ceny, pomimo iż zakup tego produktu nie był planowany?
    kupuje ketchup tylko, dlatego ze dany produkt jest drogi i ekskluzywny?
    kupuje ketchup tylko, dlatego, ze obecnie obniżono ta wysoka cenę?
    kupuje ketchup uważając, ze jego wysoka cena jest odzwierciedleniem wysokiej, jakości?
    kupuje ketchup , uważając ze jego wysoka cena spowodowana jest pochodzeniem od znanego, popularnego producenta?
    kupuje ketchup , który jest w cenie średniej umiarkowanej (ani drogi ani bardzo tani)?
    uważa podczas zakupów, kieruje się zasada że niska cena jest odzwierciedleniem niskiej jakość produktu?

    11. Biorąc pod uwagę Pana/Pani specyfikę sposobu kupowania produktów rolno- spożywczych, które ze stwierdzeń, i w jakim, stopniu pasuje do Pana/ Pani?

      Pytanie numer 5 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      Bardzo czesto Czesto Rzadko Prawie nigdy
    Robie zakupy w miejscach, gdzie znajdę najniższe ceny i dlatego specjalnie jadę do określonego miejsca(hiper/super/market, dyskont, inne)
    Jeżeli mam ochotę na cos spożywczego nie waham się zrobić zakupów na stacji paliw czy w galerii handlowej, nie zważając na wyższe ceny.
    Robie zakupy w danym miejscu tylko, dlatego, ze mam blisko np. wracając ze szkoły/ pracy

    13. Jak często kupuje Pan/Pani produkt z danej kategorii cenowej sugerując się danym elementem? ( w polach pt. Produkt o cenie ... - prosze nic nie wpisywac)

      Pytanie numer 6 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      Bardzo czesto Czesto Rzadko Prawie nigdy
    Produkt o cenie wysokiej ( drogi)
    Produkt
    Cena
    Dystrybucja
    Promocja
    Opakowanie
    Jakosc
    Produkt o cenie sredniej ( przecietnej)
    Produkt
    Cena
    Dystrybucja
    Promocja
    Opakowanie
    Jakosc
    Produkt o cenie niskiej ( tani) Produkt
    Produkt o cenie niskiej ( tani) Cena
    Produkt o cenie niskiej ( tani) Dystrybucja
    Produkt o cenie niskiej ( tani) Promocja
    Produkt o cenie niskiej ( tani) Opakowanie
    Produkt o cenie niskiej ( tani) Jakosc

    15. Jak często dokonując zakupów ketchupu sugeruje się Pan/Pani tylko lojalnością do marki, (przywiązaniem do produktu), pomijajac w swojej ocenie poszczególne elementy?

      Pytanie numer 7 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      Bardzo czesto Czesto Rzadko Prawie nigdy
    Produkt
    Cena
    Dystrybucja
    Promocja
    Opakowanie
    Jakosc

    16. Jak często zwraca Pan/Pani uwagę podczas kupowania ketchupu na poszczególne elementy?

      Pytanie numer 8 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      Bardzo czesto Czesto Rzadko Prawie nigdy
    Rabat ilościowy (np. 3 w cenie 2)
    Rabat sezonowy( wyprzedaże po sezonowe)
    Rabat promocyjny ( np. 30% więcej za tą samą cenę)

    Wiek

      Pytanie numer 9 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Pleć

      Pytanie numer 10 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Prosze podac wyksztalcenie i informacje o pracy

      Pytanie numer 11 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czym sie Pan/Pani obecnie zajmuje?

      Pytanie numer 12 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Proze zaznaczyc miejsce zamieszkania.

      Pytanie numer 13 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak ocenia Pan/Pani swoją sytuację materialną?

      Pytanie numer 14 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac