- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Analiza zachowania nabywców ketchupu wobec strategii cenowych stosowanych przez przedsiębiorstwa przetwórstwa i obrotu artykułami rolno- spożywczymi.

    Jestem studentem Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, kierunek towaroznawstwo, specjalność obrót towarowy i obsługa celna. Zwracam się do Pana/i z prośbą o wypełnienie poniższej ankiety. Jednocześnie informuje, iż ankieta jest anonimowa, a jej wyniki posłużą jedynie do celów naukowych, jako opracowanie na podstawie uśrednionych wyników. Czas wypełnienia kwestionariusza to około 5 minut.




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac