- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Wpływ życia studenckiego na efektywność nauki

    Wpływ życia studenckiego na efektywność nauki

    Płeć

      Pytanie numer 1 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy pochodzisz z miasta w którym studiujesz bądz z okolic?

      Pytanie numer 2 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    na którym roku studiujesz?

      Pytanie numer 3 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak często spędzasz czas na imprezach?

      Pytanie numer 4 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakiego typu imprezy preferujesz?

      Pytanie numer 5 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    W jaki sposób najbardziej preferujesz spędzać wolny czas?

      Pytanie numer 6 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jeśli uczysz się w domu to ile czasu na to poświęcasz?

      Pytanie numer 7 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy uważasz że twoje spotkania ze znajomymi/imprezy kolidują z nauką?

      Pytanie numer 8 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy uważasz że mniej czasu poświęcanego spotkaniom/imprezom przyczyniło by się u Ciebie do

      Pytanie numer 9 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Uważasz, że gdyby nie \"życie studenckie\" miał(a)byś:

      Pytanie numer 10 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak oceniasz swoje wyniki na studiach?

      Pytanie numer 11 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    W jakiej formie najlepiej przyswajasz wiedze?

      Pytanie numer 12 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Gdzie najczęściej się uczysz?

      Pytanie numer 13 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    O jakiej porze twoja nauka jest najbardziej efektywna

      Pytanie numer 14 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy zdarzało Ci się zarwać zajęcia przez dobrą imprezę?

      Pytanie numer 15 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac