- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Ocena koncepcji pojazdów dla osób na wózkach inwalidzkich - SpinCar NewLife

    Celem badania jest zebranie opinii na temat pomysłu oraz zdobycie informacji pozwalających na odpowiednie ukierunkowanie prac projektowych tak, aby pojazdy SpinCar NewLife dobrze odpowiadały na potrzeby przyszłych Użytkowników. Na obecnym etapie rozwoju projektu nie jest możliwe podanie ceny, nawet przybliżonej. Zakłada się, że pojazd będzie miał napęd elektryczny, ale to może się zmienić podczas dalszych prac projektowych. Zapraszamy do wypełnienia ankiety Zespół SpinCar www.spincar.pl

    Proszę zaznaczyć opcję, która najbardziej pasuje do Pana(i) sytuacji:

      Pytanie numer 1 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak ogólnie ocenia Pan(i) koncepcję pojazdu SpinCar NewLife?

      Pytanie numer 2 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Dlaczego?

      Pytanie numer 3 z 21



    SpinCar NewLife ma umożliwiać osobie niepełnosprawnej parkowanie na każdym miejscu parkingowym (bez konieczności szukania specjalnych szerszych miejsc). Na ile, według Pana(i), jest to ważne?

      Pytanie numer 4 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    SpinCar NewLife ma umożliwiać osobie niepełnosprawnej korzystanie z pojazdu bez konieczności opuszczania wózka inwalidzkiego. Do pojazdu wjeżdża się na wózku i prowadzi się go lub jedzie się w nim (w przypadku pasażera) pozostając na wózku. Na ile, według Pana(i), jest to ważne?

      Pytanie numer 5 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Dlaczego?

      Pytanie numer 6 z 21



    Dzięki temu, że SpinCar NewLife może obracać się w miejscu, rampa wjazdowa będzie mogła być rozkładana w dowolnym kierunku. Na ile, według Pana(i), jest to ważne?

      Pytanie numer 7 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Pojazd typu SpinCar ma umożliwiać łatwe manewrowanie – np. pozwolić na uniknięcie parkowania „w kopertę”, włączania się do ruchu tyłem, cofania, zawracania „na trzy” itp. Na ile, według Pana(i), jest to ważne?

      Pytanie numer 8 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Na ile akceptuje Pan(i) pomysł, że SpinCar NewLife ma być okrągły?

      Pytanie numer 9 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Dlaczego?

      Pytanie numer 10 z 21



    Na ile SpinCar NewLife jest pojazdem dla Pana(i)? Proszę udzielić odpowiedzi na to pytanie biorąc pod uwagę wyłącznie walory funkcjonalne pojazdu, a nie jego cenę lub rodzaj napędu.

      Pytanie numer 11 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Dlaczego?

      Pytanie numer 12 z 21



    Czy SpinCar NewLife mógłby stać się Pana(i) podstawowym środkiem transportu poza domem?

      Pytanie numer 13 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Dlaczego?

      Pytanie numer 14 z 21



    Podsumowując, czy jest coś, co się Panu(i) szczególnie podoba w tym pomyśle?

      Pytanie numer 15 z 21



    A czy jest coś, co się Panu(i) nie podoba w tym pomyśle?

      Pytanie numer 16 z 21



    Co jeszcze Pana(i) zdaniem powinien oferować samochód przeznaczony dla osób niepełnosprawnych ruchowo?

      Pytanie numer 17 z 21



    Jakie ma Pan(i) dodatkowe uwagi, obserwacje?

      Pytanie numer 18 z 21



    W jakim Pan(i) jest wieku?

      Pytanie numer 19 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Proszę zaznaczyć Pana(i) płeć

      Pytanie numer 20 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy jeździ Pan(i) na co dzień samochodem (przynajmniej 3 - 4 razy w tygodniu)?

      Pytanie numer 21 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac