- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Infobrokering

    Ankieta ma na celu zbadanie popularności oraz użyteczności infobrokeringu, czyli wyszukiwania i weryfikowania informacji na zlecenie.

    W jaki sposób najczęściej wyszykuje Pan/Pani oferty na usługi?

      Pytanie numer 1 z 16

    Ile przeciętnie czasu zajmuje Pani/Panu wyszukanie zadowalającej oferty na usługi?

      Pytanie numer 2 z 16

    Czy uważa Pani/Pan, że trudno jest wyszukać zadowalającą ofertę przez internet?

      Pytanie numer 3 z 16

    Czy powierzyłaby Pani/Pan wyszukanie najlepszej oferty osobie zajmującej się daną branżą?

      Pytanie numer 4 z 16

    Czy uważa Pani/Pan, że usługi infobrokerów są w dzisiejszych czasach potrzebne?

      Pytanie numer 5 z 16

    Zaznacz najważniejszą korzyść płynącą z powierzenia wyszukiwania ofert usług infobrokerom

      Pytanie numer 6 z 16

    Zaznacz najważniejszą barierę związaną z wyszukiwaniem ofert na usługi poprzez infobrokera

      Pytanie numer 7 z 16

    Jak często wysukuje Pani/Pan informacje na temat usług poprzez Internet?

      Pytanie numer 8 z 16

    Proszę zaznaczyć 2 najwazniejsze czynniki determinujące wybór danego usługodawcy

      Pytanie numer 9 z 16

    Proszę zaznaczyć 3 usługi, na temat których najczęściej wyszukuje Pani/Pan informacji.

      Pytanie numer 10 z 16

    Proszę zaznaczyć usługi, w przypadku których Pani/Pana firma korzysta z firm zewnętrznych

      Pytanie numer 11 z 16

    Podaj swój wiek

      Pytanie numer 12 z 16

    Wybierz swoją płeć

      Pytanie numer 13 z 16

    Wybierz miejsce zamieszkania

      Pytanie numer 14 z 16

    Wybierz przedział swojego dochodu

      Pytanie numer 15 z 16

    Proszę podać wykonywany zawód

      Pytanie numer 16 z 16






    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac