- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Portale społecznościowe

    Wpływ portali społecznościowych na marketing w internecie

    Wybierz swoją płeć

      Pytanie numer 1 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Podaj swój wiek

      Pytanie numer 2 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Miejsce zamieszkania

      Pytanie numer 3 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wykształcenie

      Pytanie numer 4 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy posiada Pani/Pan konto na jakimkolwiek portalu społecznościowym

      Pytanie numer 5 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Na którym z wybranych portali społecznościowych posiada Pani/Pan konto?

      Pytanie numer 6 z 14

    Czy korzysta Pani/Pan z urządzeń mobilnych do przeglądania portali społecznościowych?

      Pytanie numer 7 z 14

    Ile czasu dziennie spędza Pani/Pan na portalach społecznościowych?

      Pytanie numer 8 z 14

    Czy przeszkadzają Pani/Panu reklamy na portalach społecznościowych?

      Pytanie numer 9 z 14

    Z jaką ilością reklam myśli Pani/Pan się dziennie spotyka?

      Pytanie numer 10 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy bierze Pani/Pan udział w konkursach w internecie?

      Pytanie numer 11 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy uległa Pani/Pan kiedykolwiek reklamie w internecie?

      Pytanie numer 12 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy czyta Pani/Pan artykuły sponsorowane w internecie?

      Pytanie numer 13 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy zakłada Pani/Pan dodatkowe konta na portalach społecznościowych w celu otrzymania rabatów lub darmowych gadżetów?

      Pytanie numer 14 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac