- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Internet jako medium komunikacji społecznej

    Badanie ma na celu określić jak często i w jakim celu korzystamy z Internetu.

    Płeć

      Pytanie numer 1 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wiek

      Pytanie numer 2 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wykształcenie

      Pytanie numer 3 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Miejsce zamieszkania

      Pytanie numer 4 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy posiada Pan/i dostęp do Internetu w domu?

      Pytanie numer 5 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Gdzie najczęściej korzysta Pan/i z Internetu

      Pytanie numer 6 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Ile dziennie czasu Pan/i poświęca na korzystanie z Internetu?

      Pytanie numer 7 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    W jakim celu najczęściej Pan/i korzysta z Internetu? (zaznacz najwięcej 3 odpowiedzi)

      Pytanie numer 8 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy komunikujesz się z ludźmi za pośrednictwem Internetu?

      Pytanie numer 9 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakich rodzajów komunikacji używasz do komunikowania się (zaznacz dwa najczęściej przez Ciebie używane)?

      Pytanie numer 10 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Z jakiego portalu społecznościowego korzystasz?

      Pytanie numer 11 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Z jakich sklepów internetowych korzystałeś?

      Pytanie numer 12 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakiego typu zagrożenie znasz? (można zaznaczyć kilka odpowiedzi)

      Pytanie numer 13 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak oceniasz rolę Internetu we współczesnym świecie?

      Pytanie numer 14 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac