Badania ankietowe online: badania rynku, badania marketingowe.
65 tys. respondentów w bazie
25 tys. firm i instytucji
30 tys. badań rocznie
Kontrowersje etyczne wykorzystania erotyzmu w reklamie- część 2
Witam serdecznie,
Jestem studentką II roku studiów magisterskich na kierunku Zarządzanie na Uniwersytecie Zielonogórskim.
Zwracam się do Pana/Pani z uprzejmą prośbą o wzięcie udziału w badaniu poprzez wypełnienie kwestionariusza ankiety na temat wpływu reklamy na człowieka oraz odbioru przekazu reklamowego wykorzystującego elementy kontrowersyjne- takie jak erotyzm.
Celem badania jest uzyskanie wyników, które pozwolą określić, jaki wpływ na odbiorcę ma zastosowanie erotyzmu w reklamie oraz odpowiedź na pytanie czy wykorzystanie erotyzmu w reklamie jest etyczne bądź nieetyczne.
Badania te mają posłużyć pracy magisterskiej.
Pragnę zapewnić, iż odpowiedzi zostaną objęte tajemnicą i staną się wyłącznie cennym materiałem do celów naukowych.
Uczestnictwo w badaniach jest anonimowe, dlatego proszę o nie podpisywanie kwestionariuszy.
Serdecznie dziękuję za rzetelne wypełnienie ankiety i udział w badaniach.
W części pierwszej proszę o zapoznanie się z pytaniami testowymi i udzielenie jednej odpowiedzi.
W części drugiej proszę zapoznać się z umieszczonymi reklamami i odpowiedzieć na załączone pytania.
link do reklam: https://picasaweb.google.com/katarzynatrzeciak/ReklamyAnkieta?feat=directlink