- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Kontrowersje etyczne wykorzystania erotyzmu w reklamie- część 2

    Witam serdecznie, Jestem studentką II roku studiów magisterskich na kierunku Zarządzanie na Uniwersytecie Zielonogórskim. Zwracam się do Pana/Pani z uprzejmą prośbą o wzięcie udziału w badaniu poprzez wypełnienie kwestionariusza ankiety na temat wpływu reklamy na człowieka oraz odbioru przekazu reklamowego wykorzystującego elementy kontrowersyjne- takie jak erotyzm. Celem badania jest uzyskanie wyników, które pozwolą określić, jaki wpływ na odbiorcę ma zastosowanie erotyzmu w reklamie oraz odpowiedź na pytanie czy wykorzystanie erotyzmu w reklamie jest etyczne bądź nieetyczne. Badania te mają posłużyć pracy magisterskiej. Pragnę zapewnić, iż odpowiedzi zostaną objęte tajemnicą i staną się wyłącznie cennym materiałem do celów naukowych. Uczestnictwo w badaniach jest anonimowe, dlatego proszę o nie podpisywanie kwestionariuszy. Serdecznie dziękuję za rzetelne wypełnienie ankiety i udział w badaniach. W części pierwszej proszę o zapoznanie się z pytaniami testowymi i udzielenie jednej odpowiedzi. W części drugiej proszę zapoznać się z umieszczonymi reklamami i odpowiedzieć na załączone pytania. link do reklam: https://picasaweb.google.com/katarzynatrzeciak/ReklamyAnkieta?feat=directlink

    14. Proszę odpowiedzieć na pytania związane ze zdjęciem- Reklama marki DUREX

      Pytanie numer 1 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      Tak Nie Ani tak ani nie
    Ta reklama podoba mi sie
    Ta reklama narusza mój system wartości
    Ta reklama denerwuje mnie
    Ta reklama przekracza granice dobrego smaku i etyki
    Po obejrzeniu tej reklamy chętnie kupiłbym /abym produkt tej marki.

    15. Proszę odpowiedzieć na pytania związane ze zdjęciem- Reklama prezerwatyw marki Durex

      Pytanie numer 2 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      Tak Nie Ani tak ani nie
    Ta reklama podoba mi sie
    Ta reklama narusza mój system wartości
    Ta reklama denerwuje mnie
    Ta reklama przekracza granice dobrego smaku i etyki- jest nieetyczna
    Po obejrzeniu tej reklamy mam pozytywny stosunek do reklamowanej marki
    Po obejrzeniu tej reklamy chętnie kupiłbym/abym produkt tej marki

    16. Proszę odpowiedzieć na pytania związane ze zdjęciem- Kampania społeczna przeciwko AIDS- za każdym razem z kim sypiasz, sypiasz z jego przeszłością

      Pytanie numer 3 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      Tak Nie Ani tak ani nie
    Ta reklama podoba mi sie
    Ta reklama narusza mój system wartości
    Ta reklama denerwuje mnie
    Ta reklama przekracza granice dobrego smaku i etyki- jest nieetyczna
    Po obejrzeniu tej reklamy chętnie włączyłbym/abym się w tą kampanię społeczną

    17. Proszę odpowiedzieć na pytania związane ze zdjęciem- Reklama bielizny JBS MENS UNDERWEAR

      Pytanie numer 4 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      Tak Nie Ani tak ani nie
    Ta reklama podoba mi sie
    Ta reklama narusza mój system wartości
    Ta reklama denerwuje mnie
    Ta reklama przekracza granice dobrego smaku
    Po obejrzeniu tej reklamy mam pozytywny stosunek do reklamowanej marki.
    Po obejrzeniu tej reklamy chętnie kupiłbym /abym produkt tej marki

    18. Proszę odpowiedzieć na pytania związane ze zdjęciem-Kampania społeczna przeciwko AIDS- AIDES

      Pytanie numer 5 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      Tak Nie Ani tak ani nie
    Ta reklama podoba mi sie
    Ta reklama narusza mój system wartości
    Ta reklama denerwuje mnie
    Ta reklama przekracza granice dobrego smaku i etyki- jest nieetyczna
    Po obejrzeniu tej reklamy chętnie wspomógłbym/abym tą akcję społeczną.

    19. Proszę odpowiedzieć na pytania związane ze zdjęciem-Kampania społeczna przeciwko AIDS- wykorzystująca wizerunek Hitlera, Saddama Husseina albo Józefa Stalina, którzy uprawiają seks z kobietą- hasło AIDS is a mass murderer”- „AIDS to ludobójstwo”.

      Pytanie numer 6 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      Tak Nie Ani tak ani nie
    Ta reklama podoba mi sie
    Ta reklama narusza mój system wartości
    Ta reklama denerwuje mnie
    Ta reklama przekracza granice dobrego smaku i etyki- jest nieetyczna
    Po obejrzeniu tej reklamy chętnie wspomógłbym/abym tą akcję społeczną

    20. Proszę odpowiedzieć na pytania związane ze zdjęciem-Reklama obuwia PUMA

      Pytanie numer 7 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      Tak Nie Anie tak ani nie
    Ta reklama podoba mi się
    Ta reklama narzuca swój system wartości
    Ta reklama denerwuje mnie
    Ta reklama przekracza granice dobrego smaku i etyki- jest nieetyczna
    Po obejrzeniu tej reklamy mam pozytywny stosunek do reklamowanej marki
    Po obejrzeniu tej reklamy chętnie kupiłbym/abym produkt tej marki

    21. Proszę odpowiedzieć na pytanie związane ze zdjęciem-Reklama garniturów Dolce&Gabbana

      Pytanie numer 8 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      Tak Nie Ani tak ani nie
    Ta reklama podoba mi sie
    Ta reklama narusza mój system wartości
    Ta reklama denerwuje mnie
    Ta reklama przekracza granie dobrego smaku i etyki- jest nieetyczna
    Po obejrzeniu tej reklamy chętnie kupiłbym/abym produkt tej marki

    22. Proszę odpowiedzieć na pytania zwiazane ze zdjęciem-Kampania społeczna przeciwko AIDS- zwischen leben und tod liegen 0,003mm latex

      Pytanie numer 9 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      Tak Nie Ani tak ani nie
    Ta reklama podoba mi sie
    Ta reklama narusza mój system wartości
    Ta reklama denerwuje mnie
    Ta reklama przekracza granice dobrego smaku i etyki- jest nieetyczna
    Po obejrzeniu tej reklamy chętnie wspomógłbym/abym tą akcję społeczną

    Wybierz swoją płeć

      Pytanie numer 10 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Proszę podać swój wiek

      Pytanie numer 11 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Proszę podać swoje wykształcenie

      Pytanie numer 12 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac