- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    QUESTIONNAIRE

    This questionnaire remains anonymous – all information will be used only for the purpose of data analysis within my master\\\'s thesis. The aim of this survey is to evaluate the quality of the Cracow city’s tourist brand management on the Internet according to the Internet users. Thank you for your help.

    1. Where do you think you can find more information about Cracow? (You can select more than one answer):

      Pytanie numer 1 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    2. Do you think Cracow may be a landmark of Poland?

      Pytanie numer 2 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    3. According to you, most information on the Internet can be found about: (You can select from 1 to 3 answers)

      Pytanie numer 3 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    4. [Brand*: name, date or any combination thereof designed to identify the goods or services to sellers and their distinction from the competition]. How do you assess the recognizability of Cracow\'s brand in comparison with other cities?

      Pytanie numer 4 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    5. Do you think that Cracow has a positive image on the web?

      Pytanie numer 5 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    6. Do you believe that promotion of the city of Cracow on the web has a significant impact on its development?

      Pytanie numer 6 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    7. How would you rate the availability of information on Cracow on the Internet?

      Pytanie numer 7 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    8. How do you evaluate the web promotion activities conducted by the city of Cracow compared to Warsaw, Gdansk and Wroclaw?

      Pytanie numer 8 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    9. How do you perceive the activities and efforts of city authorities in the promotion of Cracow on the Internet?

      Pytanie numer 9 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    10. Does, in your opinion, promotional material about the city of Cracow on webpage (http://www.krakow.pl) contain full demanded information?

      Pytanie numer 10 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    11. How would you rate (on a scale 1-5, where 1 - bad, 5 - very good) the website of the city (http://www.krakow.pl/) in terms of:

      Pytanie numer 11 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      1 2 3 4 5
    Usability
    Clarity
    Credibility and reliability
    Interactivity

    12. How would you rate, in terms of suitability for tourists, the following websites (on a scale 1-5, where 1 - bad, 5 - very good) [*Top five search results for the query \"Kraków\" in Google.]

      Pytanie numer 12 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      1 2 3 4 5
    http://www.krakow.pl *
    http://krakow4u.pl/ *
    http://www.krakowlife.pl/*
    http://krakow.naszemiasto.pl/*
    http://www.krakow.travel/ *

    13. Have you heard about the possibility of a Virtual Tour around Cracow on the web? What do you think about this?

      Pytanie numer 13 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Sex

      Pytanie numer 14 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Country of residence

      Pytanie numer 15 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Age:

      Pytanie numer 16 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Education

      Pytanie numer 17 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    What is the population of hometown/city?

      Pytanie numer 18 z 18  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac