- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Handel Elektroniczny(sklepy internetowe) w Polsce

    Ankieta dotycząca handlu elektronicznego (sklepów internetowych) w Polsce. Zachowań konsumentów, perspektyw rozwoju branży, funkcjonalności platform sklepowych, aktywność użytkowników - prosument

    1. Czy dokonywał (-a) Pan/Pani zakupów za pośrednictwem Internetu?

      Pytanie numer 1 z 32  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    2. Płeć:

      Pytanie numer 2 z 32  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    3. Wiek:

      Pytanie numer 3 z 32  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    4. Wykształcenie:

      Pytanie numer 4 z 32  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    5. Największe zalety zakupów przez Internet to:

      Pytanie numer 5 z 32  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    6. Największe wady robienia zakupów w sieci to: (wybór wielokrotny)

      Pytanie numer 6 z 32  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    7. Co ma największe znaczenie przy dokonywaniu zakupów w Internecie? (wybór wielokrotny)

      Pytanie numer 7 z 32  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    8. Na co Pan/Pani zwraca szczególną uwagę kupując w sklepie internetowym (Proszę o zaznaczenie 3 czynników)?

      Pytanie numer 8 z 32  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    9. Jakie czynniki wpływają na wybór sklepu przez Pana /Panią? (wybór wielokrotny)

      Pytanie numer 9 z 32  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    10. Co budziło Pani/Pana najwięcej obaw przed pierwszym zakupem za pośrednictwem Internetu? (wybór wielokrotny)

      Pytanie numer 10 z 32  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    11. Jakie obawy towarzyszą Panu/ Pani robiąc zakupy w Internecie? (wybór wielokrotny)

      Pytanie numer 11 z 32  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    12. Co jest najważniejsze dla funkcjonalności sklepu internetowego? (wybór wielokrotny)

      Pytanie numer 12 z 32  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    14. Czy sugeruje się Pan/Pani opiniami i komentarzami innych internautów na temat sklepu lub produktu podczas zakupów w Internecie?

      Pytanie numer 13 z 32  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    15. Źródła Pana/Pani informacji o sklepie internetowym (wybór wielokrotny)

      Pytanie numer 14 z 32  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    16. Czy dokonuje Pan/Pani recenzji, komentarzy czy opinii w internecie dotyczących produktu czy sklepu?

      Pytanie numer 15 z 32  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    17. W jaki sposób dokonuje Pan(i) płatności za zakupy w Internecie?

      Pytanie numer 16 z 32  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    18. Czy uważa Pan/Pani, że sposób dokonywania transakcji za pośrednictwem Internetu jest bezpieczny?

      Pytanie numer 17 z 32  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    19. Najczęściej z jakiej formy dostawy korzysta Pan/Pani przy robieniu zakupów przez Internet?

      Pytanie numer 18 z 32  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    20. Czym kieruje się Pan/Pani przy wyborze formy płatności? (wybór wielokrotny)

      Pytanie numer 19 z 32  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    21. Czym kieruje się Pan/Pani przy wyborze formy dostawy? (wybór wielokrotny)

      Pytanie numer 20 z 32  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    22. Czy uważa Pan/Pani, iż intuicyjna nawigacja oraz struktura organizacyjna wyglądu sklepu wpływają na zachowania zakupowe klientów?

      Pytanie numer 21 z 32  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    23. Najczęściej proces dokonania zakupu w sklepie internetowym jest:

      Pytanie numer 22 z 32  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    24. Jakie Państwa zadaniem są bariery rozwoju handlu elektronicznego w Polsce? (wybór wielokrotny)

      Pytanie numer 23 z 32  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    25. Co umożliwi szybszy rozwój rynku handlu elektronicznego w Polsce? (wybór wielokrotny)

      Pytanie numer 24 z 32  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    26. Czy Pana/Pani zdaniem zaufanie klientów do sklepu przekłada się na liczbę zamówień?

      Pytanie numer 25 z 32  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    27. Czy rozpocząłby Pan /rozpoczęłaby Pani działalność gospodarczą polegającą na handlu elektronicznym, za pośrednictwem internetu (jeśli odpowiedź jest TAK przejdź do pytania nr 28, jeśli NIE przejdź do pytania nr 29.)

      Pytanie numer 26 z 32  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    28. Dlaczego rozpocząłby Pan /rozpoczęłaby Pani działalność gospodarczą polegającą na handlu elektronicznym (za pośrednictwem internetu) (wybór wielokrotny)

      Pytanie numer 27 z 32

    29. Dlaczego nie rozpocząłby Pan /rozpoczęłaby Pani działalności gospodarczej polegającej na handlu elektronicznym (za pośrednictwem internetu) (wybór wielokrotny)

      Pytanie numer 28 z 32

    30. Czy Pana/Pani zdaniem handel elektroniczny za pośrednictwem Internetu jest szansą dla ludzi rozpoczynających działalność gospodarczą?

      Pytanie numer 29 z 32  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    31. Czy Pana/Pani zdaniem handel elektroniczny jest trudniejszy od tradycyjnego handlu?

      Pytanie numer 30 z 32  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    32. Jakie Pana/Pani zdaniem są korzyści wynikające z prowadzenia działalności handlowej za pośrednictwem sieci internetowej: (wybór wielokrotny)

      Pytanie numer 31 z 32  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    33. Jakie produkty za pośrednictwem Internetu są najczęściej kupowane przez Pana/Panią: (wybór wielokrotny)

      Pytanie numer 32 z 32  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac