- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    ANKIETA dotycząca arzędzi i metod rekrutacji i selekcji pracowników

    Szanowni Państwo, poniższa ankieta ma na celu zbadanie narzędzi i metod przeprowadzania rekrutacji i selekcji w organizacjach i instytucjach trzeciego sektora oraz w przedsiębiorstwach, w szczególności wykorzystujących fundusze unijne. Wyniki badań posłużą do oceny procesów rekrutacyjnych i stworzenia oferty dla wyżej wymienionych organizacji/instytucji z uwzględnieniem możliwości dofinansowania z Europejskiego Funduszu Społecznego. Wypełnienie ankiety zajmie Państwu około 15 minut. Serdecznie dziękujemy za Państwa pomoc.

    Czy Państwa organizacja/instytucja zatrudnia pracowników?

      Pytanie numer 1 z 21

    Ile osób jest zatrudnionych na stałe w Państwa organizacji/instytucji?

      Pytanie numer 2 z 21

    Kto w Państwa organizacji/instytucji jest odpowiedzialny za rekrutowanie nowych pracowników (stanowisko, dział)?

      Pytanie numer 3 z 21



    Czy korzystają Państwo z pomocy instytucji zewnętrznej podczas procesu rekrutacyjnego?

      Pytanie numer 4 z 21

    Dlaczego nie korzystają Państwo z pomocy agencji zewnętrznych? Można zaznaczyć więcej niż jedną odpowiedź.

      Pytanie numer 5 z 21

    Z jakich narzędzi korzystają Państwo podczas procesu rekrutacyjnego? Można zaznaczyć więcej niż jedną odpowiedź.

      Pytanie numer 6 z 21

    Jeśli w pytaniu nr 6 nie zaznaczyli Państwo punktu „rozmowa kwalifikacyjna” proszę ominąć pytania 7-9. Ilu kandydatów zapraszają Państwo zwykle na rozmowę kwalifikacyjną?

      Pytanie numer 7 z 21

    Ile czasu podczas przeprowadzania rozmów kwalifikacyjnych przypada średnio na jednego kandydata?

      Pytanie numer 8 z 21

    Ilu pracowników jest zaangażowanych w przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych w Państwa organizacji?

      Pytanie numer 9 z 21

    Jeśli w pytaniu nr 6 nie zaznaczyli Państwo punktu „ogłoszenia w prasie” proszę ominąć pytania 10 i 11. 10. W jakich gazetach umieszczają Państwo ogłoszenia dotyczące poszukiwania pracowników? Proszę podać tytuły.

      Pytanie numer 10 z 21



    Czy są to ogłoszenia darmowe?

      Pytanie numer 11 z 21

    Jeśli w pytaniu nr 11 zaznaczyli Państwo „NIE” proszę ominąć pytanie nr 12. Jakie są koszty pojedynczego ogłoszenia dotyczącego poszukiwania pracowników umieszonego przez Państwa w prasie?

      Pytanie numer 12 z 21

    Jeśli w pytaniu nr 6 nie zaznaczyli Państwo punktu „ogłoszenia w Internecie” proszę ominąć pytania nr 13-15. Z jakich portali internetowych korzystają Państwo podczas poszukiwania pracowników? Można zaznaczyć więcej niż jedną odpowiedź.

      Pytanie numer 13 z 21

    Jak duży jest zazwyczaj zwrot z ogłoszeń internetowych?

      Pytanie numer 14 z 21

    Ile średnio czasu zajmuje Państwu selekcja napływających CV?

      Pytanie numer 15 z 21

    Jeśli w pytaniu nr 6 nie zaznaczyli Państwo punktu „kontakt z uniwersyteckimi biurami karier” proszę ominąć pytanie 16. Z którymi biurami karier współpracują Państwo? Można zaznaczyć więcej niż jedną odpowiedź.

      Pytanie numer 16 z 21

    Jeśli w pytaniu piątym nie zaznaczyli Państwo punktu „sprawdzanie referencji” proszę ominąć pytania 17-19. Czy w przypadku każdego zatrudnianego pracownika sprawdzają Państwo jego referencje?

      Pytanie numer 17 z 21

    Od kogo oczekują Państwo referencji w przypadku nowozatrudnionego pracownika? Można zaznaczyć więcej niż jedną odpowiedź.

      Pytanie numer 18 z 21

    . W jaki sposób samodzielnie sprawdzają Państwo informacje na temat nowozatrudnionego pracownika? Można zaznaczyć więcej niż jedną odpowiedź.

      Pytanie numer 19 z 21

    Jeśli w pytaniu nr 6 nie zaznaczyli Państwo punkt „assessment center” proszę ominąć pytania 20-22. Ile osób zatrudnionych w Państwa organizacji jest zaangażowanych w przygotowanie i przeprowadzenie „assessment center”? Proszę podać liczbę:

      Pytanie numer 20 z 21



    Ile zadań zawiera przeciętnie przeprowadzane przez Państwa „assessment center”?

      Pytanie numer 21 z 21




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac