- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Ankieta dotycząca zjawiska sponsoringu skierowana bezpośrednio do osób uprawiających sponsoring.

    Jestem studentką Pracy Socjalnej na Uniwersytecie Marii Skłodowskiej-Curie. Zwracam się do Was z prośbą o wypełnienie poniższej ankiety, dotyczącej zjawiska sponsoringu. Zapewniam, że ankieta jest w pełni anonimowa, a wyniki posłużą mi do napisania pracy licencjackiej. Zamieszczone w ankiecie pytania są jednokrotnego i wielokrotnego wyboru. Przy pytaniach, w których możliwe jest wybranie kilku odpowiedzi zamieściłam odpowiednią instrukcję. Bardzo proszę o rzetelne odpowiedzi na pytania i z góry dziękuję za wzięcie udziału w ankiecie.

    Ankieta jest nieaktywna.

    Zobacz wyniki


    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac