Badania ankietowe online: badania rynku, badania marketingowe.
65 tys. respondentów w bazie
25 tys. firm i instytucji
30 tys. badań rocznie
Ankieta dotycząca zjawiska sponsoringu skierowana bezpośrednio do osób uprawiających sponsoring.
Jestem studentką Pracy Socjalnej na Uniwersytecie Marii Skłodowskiej-Curie. Zwracam się do Was z prośbą o wypełnienie poniższej ankiety, dotyczącej zjawiska sponsoringu. Zapewniam, że ankieta jest w pełni anonimowa, a wyniki posłużą mi do napisania pracy licencjackiej. Zamieszczone w ankiecie pytania są jednokrotnego i wielokrotnego wyboru. Przy pytaniach, w których możliwe jest wybranie kilku odpowiedzi zamieściłam odpowiednią instrukcję. Bardzo proszę o rzetelne odpowiedzi na pytania i z góry dziękuję za wzięcie udziału w ankiecie.
Ankieta jest nieaktywna.
Zobacz wyniki