- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Konsumenckie postrzeganie jakości polskich marek odzieżowych na przykładzie marki Diverse

    Jestem studentką Towaroznawstwa i Zarządzania Jakością na Wydziale Przedsiębiorczości i Towaroznawstwa Akademii Morskiej w Gdyni. W ramach przygotowywanej pracy magisterskiej na temat: \\\\\\\" Konsumenckie postrzeganie jakości polskich marek odzieżowych na przykładzie marki Diverse\\\\\\\" chciałabym poprosić Państwa o udzielenie odpowiedzi na parę pytań. Celem przeprowadzenia badania jest identyfikacja czynników branych pod uwagę przez nabywców przy zakupie ubrań oraz elementów, które w ich opinii określają jakość tych wyrobów. Ankieta jest anonimowa, służy tylko i wyłącznie celom naukowym. Dziękuję za wypełnienie ankiety. Proszę o zakreślenie odpowiedniej odpowiedzi.

    Czy kupuje Pan/Pani ubrania w markowych salonach?

      Pytanie numer 1 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Z czym kojarzy się Pani / Panu określenie produkt markowy? (Można zaznaczyć więcej niż jedną odpowiedź)

      Pytanie numer 2 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak duże znaczenie ma dla Pani / Pana kupowanie produktów markowych?

      Pytanie numer 3 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    W jakim stopniu jest dla Pani / Pana ważne czy produkt jest polski czy zagraniczny?

      Pytanie numer 4 z 21

    Jak często kupuje Pani / Pan ubrania w sklepach markowych?

      Pytanie numer 5 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czym kieruje się Pani/ Pan kupując odzież? (Proszę o zaznaczenie max. 3 odpowiedzi)

      Pytanie numer 6 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Które z nastepujących stwierdzeń najlepiej opisuje Pana / Pani zachowanie przy dokonywaniu zakupów ?

      Pytanie numer 7 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy kupił/a Pani / Pan kiedykolwiek ubrania marki Diverse?

      Pytanie numer 8 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaki rodzaj odzieży kupił(a) Pan / Pani w salonie Diverse? (Można zaznaczyć więcej niż jedną odpowiedź)

      Pytanie numer 9 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak postrzega Pani poziom cenowy ubrań marki Diverse?

      Pytanie numer 10 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak postrzega Pani / Pan jakość odzieży marki Diverse?

      Pytanie numer 11 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Co wyróżnia markę Diverse na tle innych polskich marek odzieżowych?

      Pytanie numer 12 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy polecił(a)by Pani/ Pan tę markę znajomym?

      Pytanie numer 13 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak ocenia Pan / Pani poziom obsługi w sklepach firmowych?

      Pytanie numer 14 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Co by Pani /Pan zmienił(a) aby poprawić wizerunek marki Diverse? (Proszę zaznaczyć maksymalnie 3 odpowiedzi)

      Pytanie numer 15 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    W jaki sposób dowiaduje się Pan/Pani o promocjach?

      Pytanie numer 16 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wybierz swoją płeć

      Pytanie numer 17 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Podaj swój wiek

      Pytanie numer 18 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wybierz miejsce zamieszkania

      Pytanie numer 19 z 21

    Wykonywany zawód

      Pytanie numer 20 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak ocenia Pan/i swoją sytułację materialną

      Pytanie numer 21 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac