- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Wpływ reklamy internetowej na klienta.

    Ankieta ma na celu badanie wpływu reklamy internetowej na konsumenta w Polsce.

    Płeć

      Pytanie numer 1 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wiek

      Pytanie numer 2 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wielkość miejscowości

      Pytanie numer 3 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wykształcenie

      Pytanie numer 4 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Od kiedy korzystasz z Internetu?

      Pytanie numer 5 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak często korzystasz z Internetu?

      Pytanie numer 6 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Co jest dla Ciebie najczęstszym powodem korzystania z Internetu?

      Pytanie numer 7 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakiej przeglądarki internetowej używasz?

      Pytanie numer 8 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaki rodzaj reklamy uważasz za najskuteczniejszy?

      Pytanie numer 9 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie znasz formy reklamy internetowej?

      Pytanie numer 10 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Z jakimi formami reklamy internetowej spotkałeś się?

      Pytanie numer 11 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy przy każdej otwieranej stronie internetowej ukazuje się Tobie reklama?

      Pytanie numer 12 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaki jest twój stosunek do reklam internetowych?

      Pytanie numer 13 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy reklamy przesyłane za pośrednictwem poczty elektronicznej są dla Ciebie atrakcyjną formą prezentacji produktów i usług?

      Pytanie numer 14 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak reagujesz na reklamy przesyłane za pomocą e-mailu?

      Pytanie numer 15 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy często zdarza Ci się kliknąć na reklamę?

      Pytanie numer 16 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Które z form reklamy internetowej wydają się Tobie najbardziej wiarygodnym źródłem informacji?

      Pytanie numer 17 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaki jest najczęstszy powód oglądania przez ciebie reklam online?

      Pytanie numer 18 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Na ile użyteczne są reklamy, na które wchodzisz?

      Pytanie numer 19 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Co najbardziej cenisz w reklamach internetowych?

      Pytanie numer 20 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Które z form reklamy uważasz za niechcianą?

      Pytanie numer 21 z 21  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac