- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Slogans as important part in advertisement language of women cosmetics

    Ankieta dla Kobiet

    Which slogan is more convincing for you?

      Pytanie numer 1 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Which cosmetics do you prefer?

      Pytanie numer 2 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Where do you buy cosmetics?

      Pytanie numer 3 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Which thing do you go by when acquire cosmetic products?

      Pytanie numer 4 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Do you think that good advertising slogan reflect to its products?

      Pytanie numer 5 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Which companies are the best in your opinion?

      Pytanie numer 6 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Which products do you buy usually?

      Pytanie numer 7 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Do you think that people who advertise cosmetic products are reliable?(Beauticians, doctors, hairdressers etc.)

      Pytanie numer 8 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Do you think that advertised cosmetics works?

      Pytanie numer 9 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Do you check the ingredients of the product?

      Pytanie numer 10 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    What would you chose?

      Pytanie numer 11 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Do you think that we would have more ecological products in the near future?

      Pytanie numer 12 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac