- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Badanie zachowań i opinii Internautów.

    Witam, Jestem studentką V roku politologii na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. Przeprowadzam badania ankietowe na potrzeby pracy magisterskiej dot. zagadnień marketingu szeptanego. Ankieta jest całkowicie anonimowa, proszę o szczere odpowiedzi. Dziękuję za poświęcony czas. Sylwia Sławińska

    W jakim stopniu Pan/Pani ufa poniższym źródłom informacji? Proszę zaznaczyć w skali 1-5, gdzie 1 oznacza nie ufam, 5 ufam całkowicie.

      Pytanie numer 1 z 6  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      1 2 3 4 5
    Opinie przyjaciół i znajomych, którzy korzystali z danego produktu lub usługi
    Recenzje produktu w gazetach, czasopismach lub programach telewizyjnych
    Informacje na stronie internetowej producenta
    Recenzja znanego eksperta
    Recenzje klientów zamieszczone na stronie internetowej sprzedawcy
    Recenzje klientów zamieszczane w witrynach tematycznych
    Informacje na internetowych stronach konsumenckich
    Internetowe recenzje redaktorów witryn tematycznych
    Informacje pojawiające się na chatach i forach dyskusyjnych
    Internetowa recenzja zamieszczona przez blogera

    Które z poniższych aktywność były przez Pana/Panią podejmowane co najmniej raz w miesiącu?

      Pytanie numer 2 z 6  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wybierz swoją płeć

      Pytanie numer 3 z 6  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Podaj swój wiek

      Pytanie numer 4 z 6  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wykształcenie

      Pytanie numer 5 z 6  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Miejsce zamieszkania

      Pytanie numer 6 z 6  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac