- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Wybrane formy komunikacji w mediach a rozpoznawalność marki organizacji charytatywnych\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\

    Projekt badawczy „Udział mediów w kreowaniu marki organizacji charytatywnych”, zrealizowany w Wyższej Szkole Promocji w Warszawie jest naukową inicjatywą, która zmierza do wykazania zależności pomiędzy organizacjami charytatywnymi i skutecznością ich działalności, a środkami masowego przekazu jakimi są media.

    Czy wie Pan/Pani czym zajmują się organizacje charytatywne ?

      Pytanie numer 1 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Z jakiej formy przekazu najczęściej dowiaduję się Pan/Pani o tym, że będzie przeprowadzana zbiórka na cele charytatywne ?:

      Pytanie numer 2 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy uważa Pan/Pani że im większe nagłośnienie medialne zbiórek charytatywnych, tym więcej osób bierze w nich udział ?:

      Pytanie numer 3 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy wspiera Pan/Pani zbiórki przeznaczone na cele charytatywne ?:

      Pytanie numer 4 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy ma znaczenie jaką organizację charytatywną Pan/Pani wspiera

      Pytanie numer 5 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    W jaki sposób są organizowane zbiórki pieniędzy na cele charytatywne

      Pytanie numer 6 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Płeć

      Pytanie numer 7 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Miejsce zamieszkania

      Pytanie numer 8 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wiek

      Pytanie numer 9 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wykształcenie

      Pytanie numer 10 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Który z poniższych czynników mógłby zachęcić Pana/Panią do wzięcia udziału w zbiórce na cel charytatywny

      Pytanie numer 11 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    W jaki sposób wspiera Pan/Pani organizację charytatywne

      Pytanie numer 12 z 12  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac