- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    REKLAMA SPOŁECZNA 4C

    Jestem studentką psychologii V roku Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego. Poniższa ankieta jest potrzeba do napisania pracy magisterskiej. Badanie ma na celu określnie wpływu nadawcy reklamy społecznej na jej odbiór.

    Wybierz swoją płeć

      Pytanie numer 1 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Podaj swój wiek

      Pytanie numer 2 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Proszę podać ilu mieszkańców liczy Pana/Pani miejsce zamieszkania.

      Pytanie numer 3 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy Pan/Pani lub ktoś bliski (członek rodziny, przyjaciele) brał udział w wypadku samochodowym?

      Pytanie numer 4 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy uważa Pan/Pani, że polskie lasy są zanieczyszczone, zaśmiecone?

      Pytanie numer 5 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Przed sobą widzi Pani reklamę o tematyce społecznej, którego nadawcą jest pewna fundacja. Proszę zaznaczyć w jakim stopniu wzbudzane są w Panu/Pani następujące emocje:

      Pytanie numer 6 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      w ogóle w bardzo małym stopniu w małym stopniu średnio w dużym stopniu w bardzo dużym stopniu maksymalnie
    zaniepokojenie
    nerwowość
    konsternacja
    przykrość
    zniechęcenie
    melancholia
    przyjemność
    ulga
    satysfakcja
    obrzydzenie
    odraza
    niesmak
    irytacja
    niechęć
    gniew

    W jakim stopniu reklama przekonała Pana/Panią do podjęcia działań? Dlaczego? Proszę o krótkie uzasadnienie obok wybranej odpowiedzi.

      Pytanie numer 7 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak Pan/Pani myśli, czy przeciętny widz będzie przekonany do podjęcia działań, o których jest mowa w reklamie? Dlaczego? Proszę o krótkie uzasadnienie.

      Pytanie numer 8 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak ocenia Pan/Pani daną reklamę w poszczególnych kategoriach?

      Pytanie numer 9 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      w ogóle w bardzo małym stopniu w małym stopniu jest mi to obojętne w średnim stopniu w dużym stopniu w bardzo dużym stopniu
    Czy reklama podobała się Panu/Pani?
    Czy reklama jest interesująca?
    Czy reklama jest śmieszna, humorystyczna?
    Czy reklama jest przekonująca?
    Czy reklama jest impresywna, robi na Panu/Pani wrażenie i wzbudza emocje?

    Jak mógłby Pan/Pani scharakteryzować nadawcę reklamy?

      Pytanie numer 10 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      w ogóle w bardzo małym stopniu w małym stopniu jest mi obojętne w średnim stopniu w dużym stopniu w bardzo dużym stopniu
    Czy nadawca jest zainteresowany problemami społecznymi?
    Czy jest przekonujący w swoich działaniach?
    Czy nadawca jest wiarygodny?
    Czy nadawca jest godny zaufania?
    Czy nadawca jest profesjonalny w swoich działaniach?

    Teraz proszę o przyjrzenie się kolejnej reklamie społecznej, której nadawcą jest pewna fundacja (NAPIS NA REKLAMIE: Nie rozmawiaj z nią, gdy ona prowadzi...). Proszę określić w jakim stopniu wzbudzane są poszczególne emocje?

      Pytanie numer 11 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      w ogóle w bardzo małym stopniu w małym stopniu średnio w dużym stopniu w bardzo dużym stopniu maksymalnie
    zaniepokojenie
    nerwowość
    konsternacja
    przykrość
    zniechęcenie
    melancholia
    przyjemność
    ulga
    satysfakcja
    obrzydzenie
    odraza
    niesmak
    irytacja
    niechęć
    gniew

    W jakim stopniu reklama przekonała Pana/Panią do podjęcia działań? Dlaczego? Proszę o krótkie uzasadnienie obok wybranej odpowiedzi.

      Pytanie numer 12 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak Pan/Pani myśli, czy przeciętny widz będzie przekonany do podjęcia działań, o których jest mowa w reklamie? Dlaczego? Proszę o krótkie uzasadnienie.

      Pytanie numer 13 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak ocenia Pan/Pani daną reklamę w poszczególnych kategoriach?

      Pytanie numer 14 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      w ogóle w bardzo małym stopniu w małym stopniu jest mi obojętne w średnim stopniu w dużym stopniu w bardzo dużym stopniu
    Czy reklama podobała się Panu/Pani?
    Czy reklama jest interesująca?
    Czy reklama jest śmieszna, humorystyczna?
    Czy reklama jest przekonująca?
    Czy reklama jest impresywna, robi na Panu/Pani wrażenie i wzbudza emocje?

    Jak mógłby Pan/Pani scharakteryzować nadawcę reklamy?

      Pytanie numer 15 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

      w ogóle w bardzo małym stopniu w małym stopniu jest mi obojętne w średnim stopniu w dużym stopniu w bardzo dużym stopniu
    Czy nadawca jest zainteresowany problemami społecznymi?
    Czy jest przekonujący w swoich działaniach?
    Czy nadawca jest wiarygodny?
    Czy nadawca jest godny zaufania?
    Czy nadawca jest profesjonalny w swoich działaniach?



    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac