- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Turystyka motocyklowa w Polsce

    Celem przeprowadzonego badania ankietowego jest zebranie opinii użytkowników motocykli na temat wypraw turystycznych motocyklem. Opinie mają przybliżyć pojęcie turystyki motocyklowej.

    Wybierz swoją płeć

      Pytanie numer 1 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Podaj swój wiek

      Pytanie numer 2 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wykształcenie

      Pytanie numer 3 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Motocykl według Ciebie jest pojazdem

      Pytanie numer 4 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Kto jest najczęściej nabywcą nowego motocykla?

      Pytanie numer 5 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Motocykla używasz do

      Pytanie numer 6 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaką jazdę preferujesz

      Pytanie numer 7 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie wyprawy motocyklowe wolisz?

      Pytanie numer 8 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaki typ noclegu wybierasz podczas podróży?

      Pytanie numer 9 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Co jest dla Ciebie najważniejsze przy planowaniu podróży motocyklowej?

      Pytanie numer 10 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Z jakiego rodzaju bazy gastronomicznej przeważnie korzystasz?

      Pytanie numer 11 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Ile kilometrów pokonujesz w ciągu roku

      Pytanie numer 12 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    W jakich imprezach motocyklowych uczestniczysz?

      Pytanie numer 13 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak oceniasz stan polskich dróg?

      Pytanie numer 14 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaki typ motocykla posiadasz?

      Pytanie numer 15 z 15  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac