- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Wpływ promocji na zachowania konsumenta na rynku sieci komórkowych w Polsce

    Celem niniejszej ankiety jest poznanie Państwa zdania na temat wpływu promocji na zachowania konsumentów na rynku operatorów sieci komórkowych. Ankieta jest anonimowa, a jej wyniki zostaną użyte wyłącznie do celów naukowych. Zwracam się z prośbą o szczere i przemyślane odpowiedzi. Proszę zaznaczyć jedną odpowiedź, chyba że przy pytaniu podano inną informację. Z góry dziękuję za udzieloną pomoc i poświęcony czas.

    Jak długo korzysta Pani/Pan z usług operatorów sieci komórkowych?

      Pytanie numer 1 z 23

    Z usług ilu operatorów sieci komórkowych korzystała Pani/Pan do tej pory?

      Pytanie numer 2 z 23

    Z usług, którego operatora sieci komórkowych korzysta Pani/Pan obecnie?

      Pytanie numer 3 z 23



    Z jakiej formy płatności za usługi operatora sieci komórkowej Pani/Pan korzysta?

      Pytanie numer 4 z 23

    Co wpłynęło w Pani/Pana przypadku na wybór operatora sieci komórkowej, z usług którego korzysta Pani/Pan obecnie?

      Pytanie numer 5 z 23



    Który z operatorów sieci komórkowych jest Pani/Pana zdaniem najbardziej rozpoznawalny w Polsce?

      Pytanie numer 6 z 23

    Który z niżej podanych operatorów sieci komórkowych w ostatnich latach Pani/Pana zdaniem prowadził najlepszą kampanię promocyjną?

      Pytanie numer 7 z 23

    Ofertę którego operatora sieci komórkowej zna Pani/Pan najlepiej?

      Pytanie numer 8 z 23

    Z jaką formą promocji na rynku operatorów sieci komórkowych styka się Pani/Pan najczęściej?

      Pytanie numer 9 z 23

    Czy z reklam operatorów sieci komórkowych uzyskuje Pani/Pan wystarczającą ilość informacji na temat oferowanych przez nich usług?

      Pytanie numer 10 z 23

    Jaki jest Pani/Pana stosunek do reklam i akcji promocyjnych operatorów sieci komórkowych?

      Pytanie numer 11 z 23

    Jakie działania promocyjne sieci komórkowych mają na Panią/Pana największy wpływ? (proszę wybrać maksymalnie 3 odpowiedzi)

      Pytanie numer 12 z 23

    Czy skorzystała Pani/Pan z promocji proponowanej przez operatora konkurencji?

      Pytanie numer 13 z 23

    Jakie to były działania promocyjne?

      Pytanie numer 14 z 23

    Czy jakość obsługi bezpośredniej (sprzedaży osobistej w salonach, pracy konsultantów, pracowników serwisów, itp.) ma wpływ na Pani/Pana opinię o danej sieci?

      Pytanie numer 15 z 23

    Czy kiedykolwiek zwróciła Pani/Pan uwagę w trakcie imprez kulturalnych/sportowych na sponsoring operatorów sieci komórkowych? (Jeżeli tak, proszę podać nazwę operatora oraz nazwę lub rodzaj imprezy)

      Pytanie numer 16 z 23

    Czy kiedykolwiek zmieniła Pani/Pan posiadaną sieć komórkową na inna pod wpływem działań promocyjnych innej firmy?

      Pytanie numer 17 z 23

    Gdyby na rynku pojawił się nowy operator sieci komórkowych, które z proponowanych przez niego warunków mogłyby skłonić Panią/Pana do zmiany dotychczasowego operatora? (maksymalnie 3)

      Pytanie numer 18 z 23

    Wybierz swoją płeć

      Pytanie numer 19 z 23

    Podaj swój wiek

      Pytanie numer 20 z 23

    Wybierz miejsce zamieszkania

      Pytanie numer 21 z 23

    Wybierz przedział swojego dochodu

      Pytanie numer 22 z 23

    Wykształcenie

      Pytanie numer 23 z 23




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac