- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Ankieta - kampanie społeczne

    Ankieta ta ma na celu uzyskanie danych do pracy magisterskiej na temat wpływu reklamy społecznej na odbiorców. Jest ona całkowicie anonimowa a jej wypełnienie zajmie zaledwie 2-3 minutki. Z góry dziękuję za poświęcony czas Ankieta ta ma na celu uzyskanie danych do pracy magisterskiej na temat wpływu reklamy społecznej na odbiorców. Jest ona całkowicie anonimowa a jej wypełnienie zajmie zaledwie 2-3 minutki. Z góry dziękuję za poświęcony czas :) Kampania społeczna – jest zbiorem kompleksowych, zorganizowanych działań komunikacyjnych i ma na celu spowodowanie pożądanych społecznie skutków u relatywnie dużej liczby osób w określonym czasie, Reklama społeczna – instrument kampanii społecznej, o charakterze informacyjno-perswazyjnym, realizujący cele społeczne

    Jak odbiera Pan/Pani reklamy społeczne?

      Pytanie numer 1 z 5  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaka tematyka kampanii społecznych najbardziej zwróciła Pani/Pana uwagę?

      Pytanie numer 2 z 5  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Proszę określić stopień ważności poniższych cech reklamy społecznej

      Pytanie numer 3 z 5  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Brak odpowiedzi

    Czy kojarzysz

      Pytanie numer 4 z 5  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jak odbiera Pan/Pani reklamy społeczne?

      Pytanie numer 5 z 5  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac