- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Ankieta - kampanie społeczne

    Ankieta ta ma na celu uzyskanie danych do pracy magisterskiej na temat wpływu reklamy społecznej na odbiorców. Jest ona całkowicie anonimowa a jej wypełnienie zajmie zaledwie 2-3 minutki. Z góry dziękuję za poświęcony czas Ankieta ta ma na celu uzyskanie danych do pracy magisterskiej na temat wpływu reklamy społecznej na odbiorców. Jest ona całkowicie anonimowa a jej wypełnienie zajmie zaledwie 2-3 minutki. Z góry dziękuję za poświęcony czas :) Kampania społeczna – jest zbiorem kompleksowych, zorganizowanych działań komunikacyjnych i ma na celu spowodowanie pożądanych społecznie skutków u relatywnie dużej liczby osób w określonym czasie, Reklama społeczna – instrument kampanii społecznej, o charakterze informacyjno-perswazyjnym, realizujący cele społeczne




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac