Badania ankietowe online: badania rynku, badania marketingowe.
65 tys. respondentów w bazie
25 tys. firm i instytucji
30 tys. badań rocznie
Ankieta - kampanie społeczne
Ankieta ta ma na celu uzyskanie danych do pracy magisterskiej na temat wpływu reklamy społecznej na odbiorców. Jest ona całkowicie anonimowa a jej wypełnienie zajmie zaledwie 2-3 minutki. Z góry dziękuję za poświęcony czas Ankieta ta ma na celu uzyskanie danych do pracy magisterskiej na temat wpływu reklamy społecznej na odbiorców. Jest ona całkowicie anonimowa a jej wypełnienie zajmie zaledwie 2-3 minutki. Z góry dziękuję za poświęcony czas :)
Kampania społeczna – jest zbiorem kompleksowych, zorganizowanych działań komunikacyjnych i ma na celu spowodowanie pożądanych społecznie skutków u relatywnie dużej liczby osób w określonym czasie,
Reklama społeczna – instrument kampanii społecznej, o charakterze informacyjno-perswazyjnym, realizujący cele społeczne