- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Ankieta - kampanie społeczne

    Ankieta ta ma na celu uzyskanie danych do pracy magisterskiej na temat wpływu reklamy społecznej na odbiorców. Jest ona całkowicie anonimowa a jej wypełnienie zajmie zaledwie 2-3 minutki. Z góry dziękuję za poświęcony czas Ankieta ta ma na celu uzyskanie danych do pracy magisterskiej na temat wpływu reklamy społecznej na odbiorców. Jest ona całkowicie anonimowa a jej wypełnienie zajmie zaledwie 2-3 minutki. Z góry dziękuję za poświęcony czas :) Kampania społeczna – jest zbiorem kompleksowych, zorganizowanych działań komunikacyjnych i ma na celu spowodowanie pożądanych społecznie skutków u relatywnie dużej liczby osób w określonym czasie, Reklama społeczna – instrument kampanii społecznej, o charakterze informacyjno-perswazyjnym, realizujący cele społeczne

    Jak odbiera Pan/Pani reklamy społeczne?

      Pytanie numer 1 z 7  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaka tematyka kampanii społecznych najbardziej zwróciła Pani/Pana uwagę?

      Pytanie numer 2 z 7  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Proszę określić stopień ważności poniższych cech reklamy społecznej.

      Pytanie numer 3 z 7  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Brak odpowiedzi

    Które z wymienionych haseł reklamowych identyfikuje Pani/Pan z kampanią społeczna przeprowadzoną w Polsce?

      Pytanie numer 4 z 7  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaki wpływ mają Pani/Pana zdaniem reklamy społeczne na odbiorców?

      Pytanie numer 5 z 7  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    6. Proszę określić stopień ważności poniższych czynników wpływających Pani/Pana zdaniem na efektywność kampanii społecznej?

      Pytanie numer 6 z 7  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Brak odpowiedzi

    W jakim stopniu kampanie społeczne skłaniają do zmiany zachowań?

      Pytanie numer 7 z 7  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac