- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    ANKIETA DLA PRACOWNIKÓW

    oceniająca styl kierowania stosowany w firmie

    Czy wydawane przez kierownika polecenia są zawsze formułowane jasno, jednoznacznie i przy zastosowaniu odpowiedniego tonu?

      Pytanie numer 1 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy kierownik zostawia wystarczającą swobodę w wykonywaniu zadań?

      Pytanie numer 2 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy kierownik kontroluje pracę w sposób fachowy i obiektywny?

      Pytanie numer 3 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Podczas podejmowania decyzji kierownik omawia wszystko z pracownikami:

      Pytanie numer 4 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Kierownik motywuje pracowników za pomocą:

      Pytanie numer 5 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy kierownik rozlicza pracowników z wykonywanych zadań?

      Pytanie numer 6 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Kierownik uczestniczy w pracach załogi:

      Pytanie numer 7 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Kierownik najczęściej:

      Pytanie numer 8 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy kierownik dba o dobro podległych pracowników?

      Pytanie numer 9 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy sposób postępowania kierownika jest zachętą do pracy?

      Pytanie numer 10 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy system nagród i kar, przewidziany w regulaminie a stosowany przez przełożonego pozytywnie nastawia do pracy?

      Pytanie numer 11 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy kierownik posiada zdolność rozumienia ludzi? Czy odnosi się z sympatią do nich, do ich potrzeb i trosk?

      Pytanie numer 12 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy kierownik potrafi stworzyć koleżeńską atmosferę w zespole?

      Pytanie numer 13 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy istnieje porozumienie między kierownikiem a pracownikami?

      Pytanie numer 14 z 14  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)




    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac