- 65 tys. respondentów w bazie
    - 25 tys. firm i instytucji
    - 30 tys. badań rocznie
     

    Badanie postaw i opinii wobec przekazywania informacji sportowych we współczesnych mediach.

    Badanie przeprowadzane na potrzeby pracy naukowej studenta dziennikarstwa. Ankieta ma pokazać z jakich mediów (prasa, radio, telewizja, Internet) społeczeństwo najczęściej dowiadue się o najświeższych informacjach sportowych.

    Wybierz swoją płeć

      Pytanie numer 1 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Podaj swój wiek

      Pytanie numer 2 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Obecne miejce zamieszkania:

      Pytanie numer 3 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jakie masz wykształcenie?

      Pytanie numer 4 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaki jest Twój status zawodowy?

      Pytanie numer 5 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wybierz przedział swojego dochodu

      Pytanie numer 6 z 20

    Czy regularnie uprawiasz jakiś sport?

      Pytanie numer 7 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Z jakiego medium najczęściej dowiadujesz się o najświeższych informacjach sportowych?

      Pytanie numer 8 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy kupujesz prasę sportową?

      Pytanie numer 9 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jaki tytuł przychodzi Ci do głowy, myśląc o prasie sportowej w Polsce?

      Pytanie numer 10 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)



    Ile razy tygodniowo czytasz prasę sportową? ( Np. Przegląd Sportowy, Piłka Nożna, Sport, Magazyn Tempo, etc)

      Pytanie numer 11 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy w czasie wielkich imprez sportowych (Igrzyska Olimpijskie, Mistrzostwa Świata i Europy w piłce nożnej, wielkie walki bokserskie etc) częściej starasz się uzyskać jak najwięcej informacji sportowych z prasy?

      Pytanie numer 12 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy w podczas EURO 2012 będziesz szukał codziennie lub prawie codziennie najnowszch infomacji na temat tej wielkiej imprezy w prasie?

      Pytanie numer 13 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy w gazetach prasy codziennej (Fakt, Super Express, Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Metro etc) czytasz rubrykę sportową?

      Pytanie numer 14 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Wolisz o sporcie czytać w specjalistycznych gazetach (Np. Przegląd Sportowy, Piłka Nożna, Sport, Magazyn Tempo, etc) czy w dodatkach sportowych do gazet codziennych?

      Pytanie numer 15 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy po przeczytaniu \"zajawek\" artykułów ze sportowej prasy na stronach internetowych (onet.pl, wp.pl, interia.pl) kupujesz później gazetę żeby przeczytać całość artykułu?

      Pytanie numer 16 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy przeczytanie artykułów sportowych w gazetach zachęca Cię do oglądania sportu w telewizji i Internecie czy słuchania transmisji sportowych w radio?

      Pytanie numer 17 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Które z mediów jest według ciebie przeżytkiem, jeżeli chodzi o przekazywanie informacji sportowych? (możesz wybrać więcej niż jedno)

      Pytanie numer 18 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Czy uważasz, że w przyszłości Internet będzie głównym medium przekazującym infromacje sportowe?

      Pytanie numer 19 z 20  (odpowiedź na to pytanie jest wymagana)

    Jeżeli uważasz, że Internet przejmie rolę pozostałych mediów, to krótko napisz dlaczego...

      Pytanie numer 20 z 20






    Pozostałe usługi

    • Zbieranie ocen produktów, usług, nazw, reklam
    • Sprawdzanie satysfakcji klientów z usług i produktów
    • Ocena szkoleń i kursów, ocena postępów prac